Какво ще излезе, ако се опитаме да определим най-икономичните автомобили по остарелия, но все още актуален европейски тестов цикъл NEDC (New European Driving Cycle)? Германски експерти проучиха четирите най-популярни пътнически сегмента - B (компактен), C (т.нар Голф клас), D (семеен), E (бизнес) - и във всеки един от тях подбраха тези, които най-много щадят бюджета. За удобство автомобилите с минимален апетит към гориво са класирани по типа двигател: бензинов, дизелов и хибриден.
Toyota Camry Hybrid
Най-икономичният хибриден автомобил в бизнес класа е Toyota Camry с разход от 4,3 л/100 км. Задвижващата система включва 2,5-литров бензинов 4-цилиндров двигател и електромотор, които заедно развиват мощност от 218 коня. Дългият близо 5 метра (4,89 м) японски седан също така има и добра динамика: 8,3 сек от място до 100 км/ч, а максималната му скорост е електронно ограничена на 180 км/ч.
Най-икономичният хибриден автомобил в бизнес класа е Toyota Camry с разход от 4,3 л/100 км. Задвижващата система включва 2,5-литров бензинов 4-цилиндров двигател и електромотор, които заедно развиват мощност от 218 коня. Дългият близо 5 метра (4,89 м) японски седан също така има и добра динамика: 8,3 сек от място до 100 км/ч, а максималната му скорост е електронно ограничена на 180 км/ч.
Снимки: Motor и производителите