Рали спортът е върховното изпитание, на което можете да подложите един спортен автомобил. И затова сме свикнали да виждаме в него само специално пригодени за целта машини - от Audi Quattro до Lanca Delta Integrale и от Subaru Impreza до Toyota Celica. Но истината е, че при достатъчно желание на практика от всеки автомобил може да се произведе сериозна рали машина, и тази селекция го доказва убедително.
20-те най-необичайни рали автомобила (ГАЛЕРИЯ):
Saab 96
Последното нещо, което е минавало през главите на създателите на този ранен модел на Saab с двутактов мотор, са били състезанията. Но пилоти като Ерик Карлсон промениха това. Карлсон спечели Рали Монте Карло с такава кола през 1962 и 1963, като за целта бе принуден да свикне да спира с левия крак, за да може десният да поддържа оборотите на мотора и да го предпази от обезмасляване.
Последното нещо, което е минавало през главите на създателите на този ранен модел на Saab с двутактов мотор, са били състезанията. Но пилоти като Ерик Карлсон промениха това. Карлсон спечели Рали Монте Карло с такава кола през 1962 и 1963, като за целта бе принуден да свикне да спира с левия крак, за да може десният да поддържа оборотите на мотора и да го предпази от обезмасляване.