Рали спортът е върховното изпитание, на което можете да подложите един спортен автомобил. И затова сме свикнали да виждаме в него само специално пригодени за целта машини - от Audi Quattro до Lanca Delta Integrale и от Subaru Impreza до Toyota Celica. Но истината е, че при достатъчно желание на практика от всеки автомобил може да се произведе сериозна рали машина, и тази селекция го доказва убедително.
20-те най-необичайни рали автомобила (ГАЛЕРИЯ):
Citroеn DS
И до ден-днешен наричаме тази кола "Богинята" - La Deesse - заради фантастичната мекота на хидропневматичното й окачване. Колкото и да е странно обаче, това окачване, замислено да изглажда неравностите по пътя, се оказа много успешно в рали спорта. DS спечели Рали Монте Карло през 1959 и 1966, и продължаваше да е конкурентно дори в средата на 70-те, когато производството му спря.
И до ден-днешен наричаме тази кола "Богинята" - La Deesse - заради фантастичната мекота на хидропневматичното й окачване. Колкото и да е странно обаче, това окачване, замислено да изглажда неравностите по пътя, се оказа много успешно в рали спорта. DS спечели Рали Монте Карло през 1959 и 1966, и продължаваше да е конкурентно дори в средата на 70-те, когато производството му спря.