IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как клиентите персонализират своите Bugatti

Европейците са консервативни, а американците предпочитат ярките цветове (ГАЛЕРИЯ)

Bugatti се готви да започне доставката на първите суперавтомобили Divo на своите клиенти. Френската компания заяви, че около две трети от всички собственици на модела са избрали да персонализират и без това уникалния автомобил. Bugatti Divo е оборудван с осемлитров W16 с четири турбини, който развива мощност от 1500 конски сили. Максималната му скорост е 380 км/ч.


Bugatti Divo


Персонализирането в Bugatti се различава от възможностите на масовите брандове. По думите на Лора Бенето, главен оперативен директор на компанията, клиентите получават възможност да мечтаят, за да превърнат буквално всяка своя прищявка в реалност.

Тъй като има безброй възможности за персонализиране, клиентите лично идват в базата на компанията в Молсайм, където специално обучен екип от технически специалисти и дизайнери им помага да сбъднат мечтите си. Координаторът по продажбите Ан Бейнат твърди, че някои клиенти идват в базата, знаейки много добре какво точно искат. Но има и такива, на които експертите помагат със съвети.

Много клиенти искат да украсят суперавтомобила със семейни гербове, национални знамена и собствени лога. Някой дори настояват интериорът да бъде направен в стила на любимата им чанта или обувки. И все пак има няколко ограничения: промените в дизайна не трябва да засягат безопасността и да променят логото на самата компания Bugatti.

Още снимки - в галерията:

С хиперавтомобила Divo на компанията й е много по-лесно, тъй като едно от условията за придобиването му е клиентът да притежава модела Chiron. Тоест, компанията вече знае предпочитанията на своите клиенти, а те зависят най-вече от това в кой регион живее. Азиатците, например, предпочитат необичайни комбинации от много цветове. Европейците се отличават с консервативност, докато американците и хората от Близкия изток обичат ярките цветове. Един от клиентите работил с компанията върху дизайна на колата повече от година.