IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-после: Bugatti показа хиперкола за 5,4 млн. долара

Divo излиза в серия от 40 бройки, като всички вече са продадени

Ако приемем, че за някои хора струващото 3 млн. долара Bugatti Chiron е твърде обикновен автомобил, то компанията има ново предложение. Това е версията Divo, която най-после е готова за производство. Хиперколата струва 5,4 млн. долара, като ще е по-ексклузивна и по-спортна от Chiron, и ще излезе в серията от 40 бройки, които вече са продадени.


Bugatti Divo


През последната година автомобилът е навъртял повече от 5000 км на различни тестови полигони, в това число и „Нюрбургринг“, като е показал скорост от над 380 км/ч. Инженерите на Bugatti са поработили сериозно върху настройките на шасито и окачването, като твърдят, че тези два детайла от колата „няма как да бъдат по-добри“

Divo е по-лек от Chiron, като разликата от 35 кг е постигната благодарение на новите джанти и новия капак на охладителната система, който вече е от карбон. Хиперолата е получила и олекотена аудиосистема, както и по-малко ниши за съхраняване на предмети.


Bugatti Divo


Дизайнерите на Bugatti на свой ред са се постарали да създадат по-агресивна външност и подобрена аеродинамика. Така притискателната сила на Divo е с 9 кг повече от тази на Chiron. Двигателят обаче си остава без промени – 8,0-литров W16, който развива 1500 к.с. 

От компанията са категорични, че са успели „да създадат истински шедьовър“. Негови собственици обаче ще станат само хора, които вече притежават Chiron и така ще могат да усетят разликата между двата автомобила. А на пистата „Нардо“ в Италия разликата между Divo и Chiron e 8 секунди в полза на новата хиперкола, което си е сериозно постижение.


Bugatti Divo

Снимки: Bugatti

 

0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    112 ( преди 5 месеца )
    Какъв GT-R, каква Supra ... ти в час ли си? Бугатито е на светлинни години от тях. Негови съперници са от калибъра на Koenigsegg.
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Mario MISHEV ( преди 5 месеца )
    Един напомпан ГТР или една супра че го шляпа тва бугати като брашнян чувал
  • #5
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Много грозно. Това е един напълно безсмислен автомобил направен само с една единствена цел - да прибира парите милиардерите които ще си го купят. Спортният автомобил трябва да носи удоволствие. Да го караш на макс и да не ти пука. А не да го паркираш в гараж и само да му трепериш.
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Буфатито с тая предна въджайна със сигурност не е много приятна гледка за окото.
  • #3
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Разбирача Дошо ( преди 5 месеца )
    Нищо чудно евтината малолитражка да е правена от по-читави и високоплатени специалисти. Все пак евтината малолитражка носи далеч повече приходи на ВАГ от разните вейрони и широни, от които се проивзеждат малко бройки за престиж.
  • #2
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Айде пак разбирача Дошо се изцепи, евтината малолитражка която караш е правена от дизайнери в будна кома а това тука е резултат на инженерни гении.
  • #1
    6 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Дизайнерите са били на същите наркотици като онова хлапе от кръстовището на Парадайз мола, според мен....