IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

VW Golf GTI получава нова система

Хот-хечът вече ще предлага 4 режима на движение

До края на годината компанията Volkswagen трябва да представи новия VW Golf GTI, като вече се появяват и някои сведения за него. Осмото поколение на модела е построено на модулната платформа MQB, като остава с предно предаване, но получава напълно нова система.


VW Golf GTI


Тя е нарича VDM (Vehicle Dynamics Manager), като обединява управлението на усилвателя на кормилната уредба, на клапаните, на електронната блокировка на диференциала XDS и на предлаганите като опция адаптивни амортисьори DCC. Както и досега, са достъпни три режима на движение - Comfort, Eco и Sport, но към тях се присъединява още един – Individual.

Въпреки очакванията, хот-хечът няма да получи умерена хибридна система с 48 волта. Новият VW GTI ще разчита на 4-цилиндров турбомотор с обем 2,0 литра, развиващ 245 к.с. и 370 Нм. Той ще се съчетава с 6-степенна механична скоростна кутия или със 7-степенна преселективна DSG. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 6,2 секунди, а максималната скорост ще бъде 250 км/ч.


VW Golf GTI


Новото поколение на GTI ще се произвежда в завода във Волфсбург, като отпада вариантът с фабриката в Мексико за Северна Америка. Затова и дилърите в САЩ ще получат модела едва в края на 2021 г.  Продажбите в Европа ще стартират тази есен, като се очаква цените да стартират от около 32 000 евро.

Снимки: Motor

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Добре де, с тези кръгчета отпред - Прилича на Лего! Ма може ли такъв дизайн? И за 65 хиляди, при това..... !
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 6 месеца )
    Това, че на мен ми е чудно, то това нищо не означава, но явно след като го има това предлагане, явно има и търсене.Е? Нали така се избира кола. Първо харесваш една концепция, която ти е най-пригодна и практична според нуждите /седан, комби, пикап, сув/, после харесваш внушението на модела как изглежда и т.н, после проверяваш изгодна ли е цената за това което предлага като правиш тест, най-накрая избираш цвета и нивото на оборудването, според отстъпките които ти правят и караш.
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ти виж цените на дъпотопната Тойота, пардон Лексус, ФВ голф от 5г предлага екстри, които лексус от тази година обещаха, че ще пускат. Така, че всичко е наред. Все пак Тоя Голф може да е 100к.с.под rh450, но за сметка на това ускорява с 2сек. По-бързо от японската псевдо-премиум марка с динамика на Пежо 308 от преди 15г.
  • #3
    13 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ухааааа, 32 000 евро за фолксваген!!!! Тези са доста безсрамни! Толкова пари за ваген, т.е. за третокласна масовка.
  • #2
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Нещо не са много добри отзивите от управлението с тея системи като чета *** Express.
  • #1
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Krasavec