IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla отложи дебюта на Roadster за неопределен срок

В момента компанията ни има по-важи приоритети, обяви Илон Мъск

Шефът на Tesla Илон Мъск заяви, че излизането на пазара на модела Roadster се отлага за неопределен срок, тъй като пред компанията му има задачи с по-висок приоритет.


Tesla


Информацията за отлагането на старта на серийното производство на Tesla Roadster бе разкрита по време на интервю на Мъск със стендъп-комика Джо Роугън. Той попита кога ще може да си купи електромобила, на което шефът на Tesla отговори, че все още няма точни срокове, тъй като този модел не е приоритет за компанията. Сега най-важни за производителя са увеличаване на обемите на производство на Model Y, както и строителството на първия европейския завод на Tesla край Берлин.

Мъск дори сравни роудстъра с десерт, преди който трябва да бъдат опитани други ястия. Той дори намекна, че преди Tesla Roadster ще стартира серийното производство на пикапа Cybertruck.

Прототипът на Tesla Roadster беше показан през ноември 2017 г. Двувратката разчита на 3 електромотора и батерия с капацитет 250 кВт/ч, което позволява ускорение от 0 до 60 мили в час (97 км/ч) за 1,9 секунди. Сумарната мощност не се разкрива, но се очаква, че колата ще развива около 400 км/ч.

Снимка: Tesla

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Mr. T ( преди 3 години )
    Нс 16.05.2019 Tesla купиха Maxwell. Ултракондензаторите в новите версии са следствие на това. С тях последователните стартове вече не са проблем. Отделно с придобитите технологии се подобри и химията в батериите на колите. Към момента тези в Model S имат енергийна плътност от 721 ватчаса на литър обем. За сравнение новият Нисан Лийф е с 460. Говорим за между 5 и 10 години преднина, която обаче постоянно се увеличава...
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 112 ( преди 3 години )
    Отдавна вече не е така. Евтината тройка се справя по-добре и от Тайкан в последователните ускорения. Батериите в сега сглобяваните S не са същата химия като модела от 2012. Тия много сериозно ъпдейтват и то не само софтуер.
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    RD ( преди 3 години )
    Господин Т, тези пиропатрони и те ли са на батерии? И тя Теслата ако прави 100 за 1сек нетрениран шофьор ще припадне, това е към 3g!
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    112 ( преди 3 години )
    Проблема е че като се пуснеш два пъти с Теслата и толкова, после пак трябва да зареждаш, до като Поршето го може същото 15-пъти едва след това трябва пак да се зарежда. Става дума за максимално бързото ускорение.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Mr. T ( преди 3 години )
    Въпросният Plaid mode се отнася до Model S и X в сила по-късно тази година. По официално изявление на боса, Plaid версията ще включва и по-голяма батерия - 120kWh. За ориентир какво правят 3 мотора и ултракондензатори, Model S Plaid даде 29 секунди (!) по-бързо време на Нюрбургринг от Порше Тайкан на 4 ноември 2019. Проверим факт.
  • #3
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Mr. T ( преди 3 години )
    Говори се че версиите Maximum Plaid mode ще имат освен 3 мотора, и ултракондензатори, за да поемат натоварването при ръчки. Тогава вече ще падат рекорди вкл. и по издръжливост. Дори сега, при последната гонка на DragTimes, Taycan пада на 400м от Model S Raven Cheetah mode. А колкото до Roadster, там слуховете са, че със Space X mode, освен ултракондензатори, допълнително ще има реактивни патрони за тяга при ускорение, понеже гумите не могат да свалят времената до 1 - 1.5 секунди до 100км/ч.
  • #2
    2 rate up comment 5 rate down comment
    RD ( преди 3 години )
    Това докато излезе на пазара ще се възприема като бавно.
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Но все пак не са отложили моделите S&X със същото задвижване за след няколко месеца сигурно е по-лесно щом са вече в призводство