fallback

Новият Jeep Wrangler “полетя“ на краш-теста

Поведението на всъдехода изненада експертите

Честно казано, това не е първото изпитание, на което е подложено новото поколение на Jeep Wrangler. Американският регулатор - Институтът за безопасност на пътя (IIHS), както и самата компания-производител – в случая концернът FCA) по-рано поставиха оценка „добър“ (Good) на представянето на всъдехода на краш-тестовете, но сега тя беше променена на „на предела“ (Marginal).

При повторен фронталния удар в препятствие с малко покритие от страната на водача всъдеходът просто се преобръща настрани към пътника. В официалното заявление на Института за безопасност на пътя се казва, че това може да доведе до допълнителни травми и изхвърляне на седащите пасажери от салона. 

В теста участва версия със свалящ се покрив, която няма странични въздушни възглавници. От компанията-производител подадоха протест срещу резултата от изпитанието, като обявиха, че той се дължи на методиката за ускорение, използвана преди удара. В резултат на това, експертите повториха теста и получиха същия резултат. 

Трябва да се припомни, че официалната скала за оценки на IIHS се състои от 4 бала - Good (добро), Acceptable (удовлетворително) Marginal (на предела) и Poor (лоша). 

Снимки: IIHS

fallback
  • #10
    abc ( преди 4 години )
    Ето, веднага се вижда разликатаhttps://***.youtube.com/watch?v=Rf7t_D0CSgg
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Не съч виждал Тойота Ленд круизър да прави това, което с един джип Може да се направи. Откакто Джип са с Фиат се продават като топъл хляб.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Тойота Ленд Крузър е колата. И като качество е по добра от Джип особено след като ги купиха Фиат
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Хубавото е, ме офроуд маниаците трудно биха си купили нещо различно от Jeep. Неслучайно думата Джип на български е нарицателно за офроуд машина. А всеки човек с елементарни познания по физика ще разбере, че това дето е показано на видеото е неминуемо при автомобили с такава харслтеристика.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Ами мислим, то затова в интернет е пълно с клипчета как тоя джип се катери почти по вертикални скали чрез страничното *** на гумите си. Обикновено няма клипчета с други марки такива джипове.... Физика, бе брат, елемнтара физика. Досега никой не е намерил начин как да си играе с тея закони и да прави коли, които комбинират всичко- управляемост- много висока проходимост- липса на bodyroll- комфорти какво ли още не. Назови поне един джип, който го прави това?
  • #5
    Г ( преди 4 години )
    Да де, ама това е стандартизиран тест, т.е. при еднакиви условия се тестват различни модели автомобили(влючително и всъдеходи по размер тегло и вид подобни на Wrangler) и явно , че повечето не се обръщат и разпиляват като този. А в тубата клипчетатта са предимно от страничен паралелен удар гума в гума при което удрящия автомобил се катурва много лесно. Но това не е ситуация от сблъсък като при краш теста. Мислете малко и гледайте преди да пишете глупости!
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Нищо чудно.Висок център на тежестта, рама като на камион - никакви деформации. Това нещо е направено да лази из калта или да катери камъни.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Няма абсолютно нищо странно в наблюдавания ефект. В "тубата" е пълно с клипове от видеорегистратори, в които при инцидент (с каква да е скорост) с частично припокриване "атакуващата" кола се обръща супер лесно, при това няма значеие дали е седан, семеен ван и голям ***, нито от коя марка е въпросната. Просто физиката си напомня за законите...
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Не мога да разбера защо ги пускате тея статии, като е нормално такава кола да не е сигурни при такива обстоятелства? Пречат ли ви Jeep, че са в България или ...? Много по секси са от придворната ви марка, така че го преживейте.
  • #1
    .. ( преди 4 години )
    Jeep никога не е бил сигурна кола... Спомням си как на теста на лоса пръсна предна гума. На идеален асфалт с добро обучен пилот зад волана.Аз съм мерси.
fallback
Последни