IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайският Brabus от Great Wall излиза на пазара

Представиха серийната версия на крос-купето Wey VV7 GT

Началото на сътрудничеството между Great Wall и Brabus беше обявено през март миналата година, като първият резултат от нето беше концептуалният купеобразен кросоувър Wey W7 GT, показан на автосалона във Франкфурт преди година. Сега концернът Great Wall, който е собственик на луксозната марката Wey, представи и серийната версия на автомобила.


 Wey VV7 GT


Разликите между серийния модел и прототипа се изчерпват в новите 21-цолови джанти и боядисаните в цвета на каросерията корпуси на огледалата, които при концептуалния автомобил бяха черни. Останалото е същото – агресивни брони, разширени калници и прагове, правоъгълни изходи на изпускателната система и спойлер на багажника.

Ако се съди по снимките, черните компоненти са направени от карбон от високо качество, с който е известен Brabus. Не е изключено, това да е имитация, тъй като истински карбон за декоративни детайли ще е прекалено скъп. Като цяло, повечето елементи са китайски, докато от Brabus са заложили на дизайна.


 Wey VV7 GT


Цените на Brabus Automotive засега не се съобщават. В момента Wey VV7 GT се предлага в Китай с два силови агрегата по избор. Първият е 2,0-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра E20CB (227 к.с. и 387 Нм), който е съчетан със 7-степенна роботозирана скоростна кутия с двоен съединителя. Тя предава мощността на редните колела.

По-модерната версия PHEV е plug-in nибрид със задвижване на четирите колела, в чиято основа е същия двигател E20CB, но допълнен от 15-киловатов електромотор. Задните колела се задвижват от втори електомотор с мощност 85 кВт, над който е разположена батерия с капацитет 17,7 кВт/ч. Пробегът само на ток е 70 км по стария цикъл NEDC.


 Wey VV7 GT


Именно с хибридния вариант Wey планираше да атакува Европа, преди да избухне пандемията от коронавирус, а Brabus трябваше да помогне със сертификацията на автомобилите за Европа. Плановете засега се отлагат във времето.

Снимки: Great Wall

0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    ПламенеМоже да имаш опит с китайските и японските, ама явно нямаш опит с премиум. Или нямаш око за тях. Нали се сещаш, че след няма и година тази твоя качествена сглобка почва да скърца и да дрънка като консерва. Премиума и на 20 години да стане, няма го тва усещане за бавен и сигурен разпад. Но както казах вече, за хубавото трябва да имаш око. Не е за всеки !
  • #2
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Пламен ( преди 3 години )
    Абе не знам дали се качвал в хавал 6, ама на допир не е по-зле от пежо.И пак се затвърди тезата на бай ***, по-добре немска на 15 г (щот е премиум) от колкото нова от магазина ( на същата цена) ама нали не е премиум.И да карам си китайско пикапче товаря си го с по 1 тон в каросерията. На половината от цента на Хайлукса е, но не е два пъти по-зле от хайлукса, понеже съм имал и такъв.
  • #1
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Пламен ( преди 3 години )
    Ей пак разбарирачи, ей. Кола, твоя дизайн на какво прилича бе?Плюйте китайското няма проблем, ама хората се учат мноооого бързо, ама много. Имат пари плащат си на сериозни компании да им пипне туй онуй и ето го къде е. Скоро ще караме китайски коли, няма само Huawei телефони да ползваме