IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Great Wall атакува Европа с луксозната си марка

Wey показва най-малко два нови кросоувъра на автосалона във Франкфурт

Great Wall атакува Европа с луксозната си марка

Китайският бранд Wey, който е собственост на представената и в България компания Great Wall, ще се завърне на европейския пазар, съобщават местните медии. Първата крачка към това ще бъде участието й на автомобилното изложение във Франкфурт, което започва на 12 септември. Там марката ще покаже най-малко два нови кросоувъра.

Брандът Wey бе създаден през 2016 г., а в портфолиото на Great Wall се позиционира над Haval. Моделите на премиум марката засега се продават само в родината, където се предлагат кросоувърите VV5, VV6, VV7 и P8 (плъг-ин хибрид). Китайците обаче планират скоро да започнат да изнасят моделите си и на други пазари, включително на европейския.

Wey-S

На Стария континент Wey се появи през 2017 г., когато на автосалона във Франкфурт бе показан концептуалният електрически кросоувър XEV с врати тип "крило на чайка". Тази година марката отново участва в автомобилното изложение, а на европейците ще бъде показана различна концепция. Освен това, според китайските медии, в Европа ще бъде докарана и серийната купеобразна версия на "седмицата" - VV7 GT, която съвсем наскоро дебютира в родината си и продажбите там стартират тази есен.

Новият прототип е наречен Wey-S. Засега брандът публикува само скици и тийзерни изображения на модела, без да разкрива технически детайли. Съдейки по снимките, концептът няма традиционна радиаторна решетка, което означава, че във Франкфурт отново ще видим електромобил. Wey-S също така е получил необикновени джанти, а отзад - две светещи "перки". Фарове, най-вероятното, са с лазерно-луминисцентни секции - подобна оптика имаше и в предишните концепции на марката, като наскоро започнаха да оборудват с нея и серийните модели, като VV7 GT. В единственото изображение на интериора на Wey-S пък се вижда, че на предния панел има стъклен фасетиран елемент.

Wey VV7 GT

Външният облик на серийното крос-купе Wey VV7 GT бе разкрит на шпионски снимки преди година, но брандът реши, по някаква неясна причини, да отложи премиерата. В резултат на това купето, подобно на оригиналния кросоувър, вече бе актуализирано. Настоящата версия се различава от миналогодишния VV7 GT по предната броня и радиаторната решетка. Дължината на купеобразния кросоувър е 4774 мм, което е с 9 мм по-дълго от стандартния SUV. Междуосието не се е променило - 2950 мм. Интериорът е идентичен, а след рестайлинга и двете версии имат нова мултимедийна система с разпознаване на лица.

Двигателят на VV7 GT е от "обикновения"VV7 - 2-литров бензинов с 4 цилиндъра (фабричен индекс GW4C20B), който развива 227 к.с. и 385 Нм. Той отговаря на новите местни екологични стандарти и работи в тандем със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с 2 съединителя. Задвижването както за купето, така и за стандартния кросоуъвр, е само на предните колела. В същото време моделът с префикса GT получи функцията launch control. "Обикновеният" Wey VV7 все още се предлага с 2-литровия двигател отпреди обновяването (GW4C20A). Той е малко по-мощен - 234 к.с., но максималният въртящ момент е 360 Нм.

Още снимки на двата модела - в галерията по-горе

0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 4 и 5 ( преди 5 месеца )
    И това къде го прочете? Защото в сайта на компанията не пише, че се произвеждат, а ще се произвеждат. И ще са коли за Русия и Централна Азия. В Европа има единични бройки в ЮК, Ирландия и Италия, другото са бивши соц-страни, където продажбите са символични.
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    между другото ... ( преди 5 месеца )
    Където не Гришо Ганчевци се разпореждат, а лично китайците с техните милионни инвестиции. Така както се прави навсякъде по света, но не и у нас.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Между другото ... ( преди 5 месеца )
    … никой не казва, ама аз да кажа като се ровичкам из нета, не само в Аутомедия. Great Wall се изтегли от БГ, заради нашите измислени бизнесмени и политици. Само, че не се е изтеглила от Европа, просто се попремести в Русия. Построи завод от който излизат 100 000 автомобила и мощностите се разширяват. Ако не се лъжа в пъти по голям от нашия. И не може да сравняваш заводчето което нашите политици и измислени "бизнесмени" сътвориха с голям модерен завод в милионен град. Където не Гришо Ган ...
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    У ( преди 5 месеца )
    Последният пирон в немският ковчег.Дойдоха китайците.
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    hahah ( преди 5 месеца )
    И къде е прочут ... ? :)))) ОСен това много ми прилича на Citroen ...
  • #1
    6 rate up comment 3 rate down comment
    123 ( преди 5 месеца )
    Прочутият бранд да вземе да се завърне в Ловеч като за начало.