IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новата Kia Sorento получи втори чифт очи

Кросоувърът се оборудва с модерна система за наблюдение на „слепите“ зони

Четвъртото поколение на Kia Sorento, което се готви да стъпи на европейския пазар, ще получи нова система за наблюдение на слепите зони - „втори чифт очи“, както я наричат в компанията. Тя използва две широкоъгълни камери, монтирани в страничните огледала и предаващи картина директно на цифровия приборен панел.


Blind-Spot View Monitor


Технологията е наречена Blind-Spot View Monitor (BVM). Системата се състои от две камери, които излъчват картина на цифров екраном диагонал 12,3 инча и разрешение 1920x720 пиксела. При включване на мигач или при появата на смущения в „сляпата“ зона, изображението се появява при скоростомера или оборотомера в зависимост от това, коя камера е активна в момента. На приборния панел продължава да се излъчва основната информация за пътуването.

В Европа BVM ще стане част от пакет опции, в който влизат още система за кръгово наблюдение с датчици за паркиране и аудиосистема Bose Performance Series. Те се съчетават със системата Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), която връща автомобила в лентата на движение, ако електрониката разпознае висок риск от стълкновения с движеща се в мъртвата зона машина.


Blind-Spot View Monitor


Новото Sorento е построено на платформа с компактно място за двигателя и с увеличено с 35 мм междуосие. За Европа е заявен хибрид с турбомотор 1.6 T-GDI, електрически двигател с мощност 44,2 кВт/ч, батерия с 1,49 кВт/ч и 6-степенна автоматична скоростна кутия. Съвкупната мощност на системата е 230 к.с. и 350 Нм.

Снимки: Kia 

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До #2, е добре де, ти като сменяш лента интуитивно не поглеждаш ли страничните огледала или гледаш километража? И като ти мигат не ти ли е по-лесно? Тука трябва да се взираш в кръгче на километража, като го гледам 2-3 инча, какво се вижда? Ами ако е мъгливо? Ами ако е вечер? Ами ако вали дъжд, ако ти е зацапана камерата, ако се получи софтуерен проблем? Ако ти се развали камерата? И.т.н. и т.н. Ха сега ти ми кажи кое е по-добро и евтино и кое си е глупост.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен2 ( преди 1 месец )
    Моля автора на статията , поне да преглеждате какво пишете, толкова много грешки ,че направо ти става неприятно да го четеш - 1. цифров екраном диагонал 12,3 инча и разрешение 1920x720 пиксела ???? 2. електрически двигател с мощност 44,2 кВт/ч - Явно нова мерна единица има ползвайте софтуер за корекция на текст
  • #2
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    А ха, но когато една от германските компании обяви, че също ще го използва, вече няма да е глупост, а ВЕЛИКО постижение. Кефя се на байганьоовщината на част от пишещите тук!
  • #1
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Поредната глупост, която да оскъпява и да се разваля а ще върши по-лоша работа от настоящите системи. На мен огледалата ми мигат с жълта светлина, когато има нещо в сляпата ми зона. Когато предприемам маневра за смяна на лентите, интуитивно поглеждам огледалото от страната където ще сменя лентата, като ми мига в жълто разбирам, че има кола и изчаквам, не си гледам километража, за да видя дали да изпреварвам. Просто и лесно.