IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lamborghini Huracan Evo RWD махна покрива

Обновеният роудстър получи по-мощен двигател

Планираното обновяване на семейството Lamborghini Huracan, което стартира още през януари 2019 г. с купето с 4х4, официално приключи. Италианците представиха четвъртия и последен модел в гамата – роудстър със задно предаване. Той е подготвен по схемата, използвана и при Huracan Evo RWD с фиксиран покрив.


Lamborghini Huracan Evo RWD Spyder


Както и предишното Huracan LP 580-2 Spyder, така и Huracan Evo RWD Spyder тежи 1509 кг., но пък мощността на 5,2-литровия V10 двигател е увеличена от 580 к.с. и 540 Нм до 610 к.с. и 560 Нм. В резултат на това ускорението от 0 до 100 км/ч вече отнема 3,5 секунди (досега беше 3,6), а максималната скорост е увеличена от 319 на 324 км/ч. Съотношението тегло/мощност сега вече е 2,47 кг. на конска сила.

Както и досега, роудстърът със задно предаване се различава от версията с 4х4 по някои елементи на предната част и на кърмата, а също така и по 19-цоловите джанти. Впрочем, срещу доплащане те могат да бъдат заменени и с 20-цолови с карбоново-керамични спирачки.


Lamborghini Huracan Evo RWD Spyder


Електро-хидравличният покрив се вдига или прибира за 17 секунди при скорост до 50 км/ч. В основата на  Huracan Evo RWD Spyder е хибридно шаси от алуминий и карбон, покрита с външни елементи от термопластичен композит. Окачването е с адаптивни амортисьори.

Потенциалът на суперколата на различно покритие на пътната настилка се разкрива от система за избор на режимите на движение ANIMA и перекалиброван тракшън-контрол P-TCS. В зависимост от избрания профил (Strada, Sport или Corsa) електрониката прехвърля точно толкова тяга, колкото е нужна за максимално сцепления с пътя.

Още снимки - вижте в галерията:

Първите клиенти ще получат Lamborghini Huracan Evo RWD Spyder през лятото. Без данъците в Европа роудстърът стура 175 838 евро, във Великобритания – 151 100 паунда, а в САЩ – 229 448 долара.

Снимки: Lamborghini

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    пропов ( преди 1 месец )
    Ламбо, Ламбо колко да е Ламбо. Под кожата всичко е Алуди. И същото умряло пътно поведение - безопасно с остра склонност към недозавиване, Тия дето ги вадят на ринга за рекорди не са точно тия дето са в шоурума. Да , красиви са, ама те вече и КИА правят красиви коли. Вагените направиха от Ламбо една беззъба марка. Като всичко до което се докоснат.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Като минеш през Хемус с тая кола получаваш дискова херния, след това продаваш парите ги вкарваш в балнолечение за следващите 50 години.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Май не схвана смисъла на това, което ти писах, че е казал Джей Лено. Смисъла е че всеки може да каже каквото си иска, мнението на всеки е субективно, за това ти писах да гледаме реалноста а реалноста е такава на Нюрбургринг, най-добрата обиколка е на Ламборгини в топ 10 на времената там са само Ламбота и Поршета. Тоест това са най-добрите спортни коли. За това писах най-доброто от доброто. А ти как ще го приемеш си е твоя работа.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    peposhi ( преди 1 месец )
    Колата е страхотна, няма спор! С удоволствие бих карал/притежавал такава... Само се чудя обаче, защо като се качат конете от 580 на 610 има такова вълнение след почитателите... да качиш 30 коня на 100-тарка е 30% увеличение на мощността, а при 610 от 580... 5%...
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хаха, харесва ми, когато някой определа дали една кола е добра или не според статуса на хората, които си я купуват. Това е все едно да си купиш ВС Телешоп, щото го дават по телевизията. Изгуби ме в разговора... По тая логика да ти цитирам Джеймс Мей за LaFerrari: this is THE best car ever made.
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аз пък ще ти кажа какво каза Джей Лено, който иска да е някой си купува Ферари, който вече е някой си купува Ламборгини. Всеки може да си каже каквото си иска. Важното е обаче каква е реалноста. В топ 10 на нюрбургринг са само Ламборгинита и Поршета. Трудна писта, с нагорнища, надолнища, наклони на пътя в ляво и дясно, множество остри завои. Пилотите я наричат зеления ад. За това и всички спортни марки си настройват колите в изпитания на северната дъга.
  • #7
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ламботата чак пък да са най-доброто от най-доброто. Първото нещо, което ми излиза на ума е на Крис Харис статията Lambos are for people who can't drive. Поради причината, че са направени и за баба ти. Не разбирам как може кола за толкова пари да е лишена от всякакво усещане за суперкола? Това, че са бързи на Нюрбургринга не ги прави мега добри - давам ти пример Алфа Куадрифоглио - най-бързият седан на пистата, ама продажите са ... Явно не е само това...
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гошо ( преди 1 месец )
    Кво няма да се схванат.... От няколко години ходя до Анталия, през три различни маршрута съм минавал, една дупка няма! А са 2300 км :) Не, че и тук не може да се направи, но що да спечелим 20% примерно от даден участък, като може и 50%, за сметка на качеството, разбира се!
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Колата е уникална, на първата снимка изглежда повече на концепт за бъдещето а всъщност си е реален модел. Ламборгини правят най-красивите коли в последните 20г. Дизайнерите им са уникални а като гледаме, че са окупирали и челните места на Нюрбургринг и разбираме че са топ, най-доброто от най-доброто.
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пътищата ни и преди и сега не са били добри.Турската фирма която строеше участъка на магистрала Тракия между Бургас и Карнобат, по времето на НДСВ, между другото този участък за толкова години не е мръднал и е добре направен.Та един от въпросните инженери на Турската фирма каза, че като направили сондажи на магистралата София-Пловдив, правена през комунизма се схванали, изобщо от долу не било валирано, и нямала нужната плътност. Ама тогава тая магистрала е строена от студенстки бригади.