IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как се подава ток при паднал акумулатор?

Какви кабели да изберете, в какъв ред да ги свържете и какви други варианти има

Рязкото падане на температурите често носи със себе си един специфичен проблем за автомобилистите. Става дума, разбира се, за акумулатора. При дълъг престой зарядът му може да падне до степен колата да не може да запали. Дали това ще се случи, зависи от много фактори: състоянието на батерията, дали има дребни утечки в електрическата система, имало ли е големи амплитуди в околната температура.


акумулатор, кабели

Подаването на ток от друг автомобил е най-лесно, бързо и спестява усложнения с компютрите на по-съвременните автомобили


Ако акумулаторът е паднал, имате два варианта: да го демонтирате и заредите (домашното зарядно е полезна и сравнително евтина покупка), или да получите ток от друга кола. Вторият е по-бърз и по-сигурен, защото при по-новите коли демонтирането на акумулатора може да доведе до всевъзможни грешки в компютъра и дори до нужда от посещение в сервиз за нулирането им.
 

Как се подава ток от друг автомобил в 10 прости стъпки:


  


Проверете също налягането в гумите и нивото на течността за чистачките, преди да потеглите. Добре е също да се движите бавно и без да натоварвате двигателя, докато той отново се смаже добре.
 


 

 

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 3 години )
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    ...Макар че това би е ще рядкост, Защото всички аксесоари които биха теглили ток при спряло положение са на 12 волтовия. И ще е както каза колегата по-долу за електричките - даваш малко 12в ток да тръгне електрониката.
  • #5
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Първо акумолатора не е умрял напълно (което) рядко се случва хич не е желателно да се маха ако колата е след 2000-на година. Второ с кабелите трябва много да се внимава защото е пълно с ментета нищо че са дебели ако матриала на проводника е лош или изолацията не е измислена стават аварии. Трето 48волтов може да дадет ток на 12 без проблеми - и двата има 12в акумолатор. Да бяхте казали какво да правят 48 в като има падне голямата батерия...
  • #4
    4 rate up comment 9 rate down comment
    #3 ( преди 4 години )
    Не всички коли на ток. Вие да не сте от някой корейски сервиз :)
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Сервиз ( преди 4 години )
    Добри съвети, познати на повечето автомобилисти. Затова ето ви нещо ново: При колите на ток също имаме 12V нормален акумулатор. Когато колата не е "запалена" от бутона или ключа, този акумулатор подава ток на мигачи, музика, осветление и други консуматори. И по същия начин може да падне. Когато запалите, голямата батерия го зарежда. Ако обаче го изчерпате тотал, не можете да запалите и трябва да му подадете съвсем малко ток, да сработят системите. Няма нужда от дебели кабели, щото няма стартер;)
  • #2
    21 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    станете член на сба получавате безплатен годишен технически преглед 24 часа 365 дни безплатна техническа помощ на пътяотстъпки на избрана бензиностанция и сте спокоен на пътя
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 4 години )