IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 308 става хибрид с над 300 коня

Най-мощната версия на модела ще се конкурира с VW Golf R

Корпорацията Peugeot работи усилено върху новата генерация на модела, която трябва да се появи през 2022 г. Със смяната на поколенията хечбекът ще премине на усъвършенствана вариация на архитектурата EMP2, съобщава Autocar.


Peugeot 308


Освен стандартните Peugeot 308 и версиите с електрифицирани агрегати, моделът ще получи „горещ“ хибриден вариант. В основата му ще бъде 1,6-литров бензинов турбодвигател, който ще работи с два електромотора – по един на всяка ос. Съвкупната мощност на задвижващата система ще бъде 304 к.с., което ще позволи на тази версия да се конкурира с VW Golf R, разполагащ с 333 к.с.

Хибридното 308 ще бъде разработено с участието на новото подразделение Peugeot Sport Engineered (PSE), като ще получи усилено окачване и по-производителни спирачки. Най-вероятно моделът няма да получи добавка GTiкъм името си, тъй като тя ще бъде запазена за хот-хеча на базата на 208.

Освен като хечбек, новото Peugeot 308 отново ще се предлага и като комби. Обмисля се вариант и за създаването на псевдокросоувър, който да не се конкурира с 3008, но за този модел все още не е взето крайно решение.

Снимки: Peugeot

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    7, малко по кротко. Извинявам се, за грешката. Имах предвид приходите, въпреки продажбите. Оправданието беше инвестиции.. Колкото до безрабоните, ами Даймлер може да има 280 000 служтели, но работи с една камара поддоставчици, изпълнители и като ги събереш може и да не милиона, но 500к като нищо, които са зависими от Даймлер. И ако Даймлер фалира, познай какво ще се случи.
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #5 За Земята не вярвам да е плоска, но вярвам, че ти си такъв. Дори не толкова плосък, колкото малко вдлъбнат!
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #6 Дали са им ги, но не са ги взели. Абе държат ги под дюшека май или в бурканбанк...
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #4 Стига лъга ве ей! Имали срив в продажбите, а за 2019 г. имат с 9,9% по-високи продажби спрямо 2018 г. А пък 2018 имат 7,3% по-високи продажби спрямо 2017 г. Имам познат, който е инженер в централата им и нито миналата, нито по-миналата година са били на намалено работно време, съкратени смени и други подобни твои измислици. Как пък ги измисли и тези 1 млн на борсата при условие,че в целият концерн Даймлер в целият свят работят 280 000 човека.В Германия са под 100 000. Май не те слуша главата
  • #6
    0 rate up comment 3 rate down comment
    малко инфо ( преди 3 години )
    Daimler, въпросните 12млрд. не са ги "взели", а си ги осигуриха, в случай, че им потрябват! Т.е. изобщо не са по сметките им!
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Колегата #3 явно вярва в конспиративни теории и плоската Земя. Освен продажбите, Пежо си увеличават и пазарния дял. Това не го пиша за него, а за всички останали, които са направили грешката да му повярват на писанията.
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Колега, 3, МБ, от година или 2 имат срив в продажбите и още мин. година въвдоха съкратени смени в някои от фабриките си. Така че, парите, които са взели не са изненада. А само за инфо - Германия няма да изостави златната си ябълка. Фалира ли един производител, над 1 мил. отиват на борсата..
  • #3
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хахаха отличното им финансово здраве се изявява в това, че китайците ги поизкупиха. За Dongfeng Motor чувал ли си? Освен това френската държава притежава 14% от акциите и ще помага и помага при нужда. Така, че не ми говори за тези полудържавни перачници колко били добре и какво финансово здраве имат. А растеж в продажбите почти всички имат до кризата с короната. Важно е накрая, като удариш чертата какво остава. Те и МБ с рекордни продажби, а 12 млрд евро заем взеха понеже и те много добре билии.
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Колко да са непродаваеми, като пета поредна година имат растеж в продажбите и са в отлично финансово здраве? Това, че ти не можеш да си ги позволиш, не значи, че болшинството от пазара не ги приема с отворени обятия.
  • #1
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    На хартия звучи добре, но нека излезе и да го видим. То и дизеловият им хибрид звучеше на хартия добре, но се оказа пълен провал. А в момента с тези новите цени, които са сложили на колите си се доближават до премиум сегмента. Колите им са непродаваеми просто.