IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel показа екологичното Vivaro-e

Товарният фургон получава електромотор със 136 к.с.

Компанията Opel представи новия си електрически фургон фургон Vivaro-e, който е създаден на базата на едноименния стандартен модел (без добавката „е“ в името).


Opel Vivaro-e


Задвижването на екологичния Opel Vivaro-e е поверено на електромотор със 136 к.с., благодарение на който товарната машина може да развие максимална скорост от 130 км/ч. Германският производител предлага на клиентите си батерии с 50 или 70 кВт/ч, като пробегът е съответно 200 или 300 км.

Товароподемността на фургона е 1,2 тона, като той може да тегли при прицеп с тегло до 1 тон. Зареждането на батериите с 50 кВт/ч до 80% при използване на станция с мощност 100 кВт отнема 30 минути. За по-големите акумулатори са нужни 45 минути.


Opel Vivaro-e


Машината е оборудвана и със система за рекуперация на кинетичната енергия при спиране, като така се пълни заряда на батериите. Освен това, Opel Vivaro-e разполага с огромен брой асистенти на водача.

Поръчки за електрическия товарен бус ще се приемат от лятото, а първите бройки до крайни клиенти ще бъдат доставени наесен. Тогава трябва да бъде представена и пътническата модификация.

Opel Vivaro-e
Opel Vivaro-e

Снимки: Opel

0 от 500
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    carpe_diem ( преди 3 години )
    Отделно всички производители имат проблеми да си набавят батерии, така че с много голяма батерия, освен непосилната крайна цена, която ще се получи, няма да могат да произведат много бройки.И освен за спедиторски фирми, е идеално за трансфери хотел-летище. Това ще си бръмчи по цял ден без почти никакви разходи (освен шофьорска заплата). Докато чака на летището, шоферът ще мушка щепсела за по 5 минути, пред хотела пак. Идеално е!
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    carpe_diem ( преди 3 години )
    Много пари ще струва с голяма батерия. А повечето такива бусове се ползват за кратки разстояния, често и в рамките на града. Идеални са с този 200-300 км пробег. Една фирма като Спийди или Еконт има стотици бусове и много лесно могат да си разпределят кои бусове по кои маршрути да бръмчат - електричките в града и наоколо, дизелите София-Варна примерно. А и да е 10К евро отгоре над дизела, с евтиния ток (на нощна тарифа в базата примерно) и почти нулевата поддръжка ще се изплати за нула време.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До 2 ( преди 3 години )
    Само на теб. Справка к.с. на дизеловите версии
  • #2
    3 rate up comment 6 rate down comment
    .. ( преди 3 години )
    Само на мен ли ми се виждат малко 136 коня?
  • #1
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пробега е добре остава само и цената да не е много над дизела