IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият Opel Mokka идва в началото на 2021 година

Кросоувърът губи "Х" в името си, ще има и електрическа версия

Opel има специална политика за именуване на моделите си. Всички кросоувъри имат буквата "X” в името си. Автомобили като Crossland X и Grandland X са ярки примери за това. В модела Mokka, който бе пуснат за първи път на пазара през 2012 г., "X" беше добавена към името през 2016 г. заедно с актуализацията му. Сега Opel показа първото изображение на замаскирания наследник на Mokka X, който отново ще се казва Mokka, без "X".


Новият Opel Mokka


Според autoweek.nl, позовавайки се на представители на Opel, компанията е заета с тестването на новия кросоувър. Производителят твърди, че сглобяването на Mokka ще започне през последното тримесечие на 2020 г., а първите екземпляри ще бъдат доставени на клиентите в началото на следващата година.

Новият Mokka разделя шасито си с DS 3 Crossback и Peugeot 2008, което означава, че новият кросоувър ще се предлага и върху платформата CMF, която, освен всичко друго, ще позволи създаването на изцяло електрическа версия. Подобно на своите френски събратя, този електрически вариант вероятно ще получи батерия с капацитет 50 кВтч, която ще осигури пробег от 300 км за версията с електромотор с мощност 136 к.с. Несъмнено, бензиновите версии с PureTech двигатели също ще бъдат в списъците за поръчки.


Новият Opel Mokka


По отношение на дизайна новият кросоувър Mokka е базиран на GT X Experimental, който Opel показа през 2018 година. Важни елементи на този концепт, който в известен смисъл ще се върнат към Mokka, са Opel Compass, кръстовидната форма на предния панел и Opel Vizor, който е повече или по-малко тъмна „маска“ отпред и панел от тесни фарове. Очаква кросоувърът да бъде напълно разсекретен малко по-късно тази година.

Снимки: autoweek.nl

0 от 500
  • #2
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    На времето имаха много добра жипка. Казваше се Фронтера. Чисто Исузу си беше, но брандирано, като Опел и с опелска ламарина, която ръждясва. Въпреки всичко беше добра и евтина машина. От тогава нямат нищо добро в този клас. А сега под шапката на Пежо нещата няма да станат по-добре...
  • #1
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Опел правеха доста прилични (за парите си) и здрави (с изключение на ръждата от моделите преди началото на 90-те) автомобили. Инсигнията беше също сполучлив модел, новата зафира и тя. После ги купиха от пежо и ги съсипаха. Тези извратени "сувове" mokka и grandland за нищо не стават. Не само при опел, но и при останалите производители. Малко, тясно, но високо и все едно е "жипка"