IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel постепенно се отказва от първия си модел на ток

Дилърите на марката свалиха драстично цените на Ampera-e

Opel постепенно се отказва от първия си модел на ток

Първият електромобил с емблемата на Opel е към края на жизнения си път. Заради липсата на интерес към модел, дилърите на марката в няколко европейски държави се опитват ударно да разпродадат оставащите им бройки. А това води до драстично намаляване на цените на модела.

В момента Ampera-е все още е достъпен на няколко пазара, сред които са Германия и Нидерландия. Там цената на електромобила е свалена от 44 800 на 34 200 евро за версията Business и от 48 500 евро на 37 200 ево за ниво на оборудване Executive. Това води и до намаляване на вноските за лизинг, които вече са 539 евро за частни клиенти и 535 за фирми. В случая има ограничение за пробег от 10 000 км на година, като лизингът е максимум за 60 месеца.

От компанията уточняват, че оттеглянето на Ampera от пазара не е неуспех, тъй като то ще бъде компенсирано с появата на 4 нови електромобила още през тази година. Предстои излизането на електрическа Corsa и на кросоувъра Grandland X Hybrid 4, след което идват товарният Vivaro-e на ток и второто поколение на Mokka в електрически вариант.

Що се касае до самата Ampera, нейните показатели не са особено впечатляващи по съвременните стандарти. Тя предлага пробег до 432 км при капацитет на батерията от 60 кВт/ч. Моделът разчита на електромотор с мощност 150 кВт, който позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 7,3 секунди.

Снимки: Opel

0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    #7 За всички, които карат нов внос, новите коли са им грозни. Нещо, като лисицата и гроздето...
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Коната е и по-грозна, като всички нови коли.
  • #5
    10 rate up comment 0 rate down comment
    До авторите ( преди 4 години )
    По-трагичното е, че и самите автори на статията си нямат представа що е то капацитет и в каква мерна единица се мери. Да напишеш кВт/ч е все едно да напишеш, че въртящият момент е 300 N/m....
  • #4
    14 rate up comment 0 rate down comment
    До Пепи ( преди 4 години )
    По принцип не можеш да смяташ, но и в часа по физика си спал май май :)Капацитет се мери в kWh, а не както някой по долу написа kW/h....Това значи, че при 150kW мотор и 60kWh батерия ще я свършиш след 24 минути, ако караш колата използвайки пълната й мощност, което никога не се случва.
  • #3
    5 rate up comment 10 rate down comment
    пепи ( преди 4 години )
    Аз ли не мога да смятам или ...Мощност на двигателя - 150 киловата.Капацитет - 60 киловата.Това значи че за четвърт час батерията е заминала.
  • #2
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Нет ( преди 4 години )
    Коната е с по-слаб мотор - 100 кв. срещу 150 на Ампера е и с по-малка батерия - 40 срещу 60 кв/ч. Но пък Коната е по-нов модел и има повече глезотии.Главната причина за спирането обаче е, че Амперата е разработена по времето на ГМ, а новите собственици на марката - ПСА - си имат свои платформи и виждания за развитието на моделите. Ел. Корсата е близнак с новото Пежо е208.
  • #1
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Не само неадекватна ценова политика, но и посредствени характеристики и неясен произход на ел.компонентите в колата. За по-малко пари си вземаш Кона например. В Германия Кона със 100 кВт струва 26 850 евро., а хлопела след смъкването на цените е над 30 000 евро и то 60 кВт. Къде е логиката? Дори да си голям фен на марката пак никой нормален човек не би предпочел Амперата пред Кона. Доста по-скъпа с посредствени характеристики.