fallback

Как изглежда най-невзрачният Golf VIII?

Базовата версия на модела струва 19 995 евро

Новото, осмо поколение VW Golf беше представено още през 2019 г. и вече се продава. На пазара в Германия обаче излиза базовата версия на модела, която е и най-евтината. Тя струва 19 995 евро и ето какво представлява.

Нормално, хечбекът не е толкова ефектен, колкото бяха прототипи, показани при премиерата във Волфсбург през есента. Без доплащане клиентът няма са получи нито „лимонов“ цвят на каросерията, нито ефектни джанти с по-гоям размер. Все пак броните и корпусите на огледалата са в същия цвят, което прави нещата по-добри.

Оригиналните джанти за този вариант за 15-цолови стоманени с гуми с размер 195/65 R 15. Минимум 230 евро се доплащат за бял цвят, който не е металик. Ако клиентът иска металик, трябва да извади межзу 610 и 760 евро, а за перлен ефект ще се бръкне 1025 евро.

От Volkswagen обявиха, че базовият Golf VIII ще бъде „добре оборудван“ и това е факт. Хечбекът разполага с изцяло светодиодна предна и задна оптика, еднозонов климатик, „стена“ от цифрови дисплеи на предния панел, мултиволан, аудиосистема Composition и безключов достъп с бутон за стартиране на двигателя, който е 1,0-литров и се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия.

Всичко останало се доплаща. Например, подгряване на седалките струва 625 евро, а предният и задният парктроници – 580 евро. По-комфортни седалки с регулиране на височина (предни), централен подлакътник и четири USB-порта излизат 225 евро, а круиз-контрол – 220 евро. Комплект 16-цолови джанти от лека сплав струват 980 евро.

Още снимки на базовия VW Golf VIII - вижте в галерията:

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #9
    до номер 9 ( преди 4 години )
    Интересно кое е по-истинското в този клас...хайде, предложи!Кое е за по-малко пари и е по-добро!Но с факти...а не един приятел ми каза...Факт е, че 7-*** серия на Голфа беше много силна и беше избрана за автомобил на годината дори в Япония.Факт е, че и всички вдигнаха цените.Една Дачия Логан, която преди години беше 14500 лева, на Автосалон София 2019 се предлагаше за 26000 лева.Заради евроизискванията всички вдигнаха цените, за да покрият новите норми!
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Много е зле меко казано. 100 пъти по-добре нещо истинско и добре оборудвано на няколко години и малко км. отколкото тоя кош, който излизайки от завода е вече овехтял. Това анемичното моторче с 3 цилиндъра и 90 к.с., както и с 5-степенната трансмисия са направо чудо на техниката. Тези в кой век живеят? И за капак стоманени джанти, хахаха направо падам от смях. И за тази подвижна тоа-летна ти искат 40 хилки. Тези нямат срам, но като има бал-ъци да ги дават що пък тарикатите да не ги искат...
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Малко се престарават само и само да кажат че е под 20 бона правят едни от най-популярните опции по 220 евро поне да бяха сложили регулируемите седалки с подклакътник и USBта да има повече основание че е добре оборудван и да ги изреждат ама базово 20195 евро е друго сигурно щеше да откаже много клиенти :D
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    три цилиндъра, 5 ст. кутия и тасове за 40 000лв !!! без коментар
  • #5
    356 ( преди 4 години )
    Аз още не мога да смелям естетическите му достойнства и какви точно са те. Сигурно има, но аз още ги търся. Но съм убеден, че стотици хиляди евро са платени на експерт маркетолози и анализатори, които да решат да изглежда точно така. Та това всъщност ме кара да съм озадачен и недоумяващ.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Цената е като на Хюндай Тусон и подобни джипки но това е целта да е най-скъпия сред масовите модели и най-евтиния сред премиум моделите а не да е на една цена с Леон или Шкода Скала
  • #3
    Боби ( преди 4 години )
    Цената е точна, ще се продава като топъл хляб!
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    От кога ви разправям, че няма по-голям кeНeф от това недоразумение Гоуфа. Само го вижте и може да се из-др-айфате спокойно. И това ви го предлагат в 21-ви век и ви връщат в 90-те години на миналия. И както винаги по стара традиция ще се продават най-много в базова версия подобни ко-чи-ни. Нищо не казват за ел.стъклата. Предполагам както винаги задните ще са с ръчки и ще се доплаща за ел. USB-порт 225 евро хахаха вече дори Дачия ги има стандартно. Тея са по-зле от Дачия...
  • #1
    Golf 1.2 TSI ( преди 4 години )
    Карам "най-невзрачния" Golf от седмо поколение вече пета година! Най-малкият тогава двигател, с най-малкото коне - 85 коня, TSI. Базова версия, подариха ми климатроник, вместо климатик, понеже взех автомобил на склад. Можеше да избирам между черно, бяло и червено, Tornado Red си е изключителен цвят за този автомобил и да ви кажа не стои никак невзрачно. И 5 години след това се убедих, че направих правилния избор. Никакви проблеми досега и 135 хиляди изминати километра. Новото си е ново,убедих се
fallback
Последни