IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW показа наведнъж 3 спортни версии на новия Golf

GTI, GTD и GTE получиха съответно бензинов, дизелов и хибриден агрегат

VW показа наведнъж 3 спортни версии на новия Golf

Семейството на осмото поколение на VW Golf, което беше представено през миналата есен, рязко се увеличи и като бройка, и като качество. Само няколко дни преди началото на автосалона в Женева германският производител представи 3 от общо 5 анонсирани по-рано спортни версии на хечбека. Това са GTI, GTD и GTE.

Визуално хот-хечовете се отличават от стандартния Golf по броните, светещата решетка на радиатора, широките странични "престилки", спойлера на покрива и отделения визуално дифузьор. Като опция ще се предлагат X-образни фарове срещу мъгла със светодиоди, както и 18- или 19-цолови джанти вместо стандартните 17-цолови.

VW GTI, GTD и GTE

Мощните модификации могат да бъде отличени, освен по надписите, и по традиционните червени, сребристи или сиви акценти, а също така по разположението на тръбите на изпускателната система - при Golf GTI те са изнесени в страни, при у Golf GTD са сдвоени вляво, а при Golf GTE са напълно скрити.

Новият Volkswagen Golf GTI получава 2,0-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 245 к.с. и 370 Нм, като при новите Cupra Leon и Skoda Octavia RS. Клиентът може да избира между 6-степенна механична скоростна кутия или предлаганата като опция 7-степенна роботизирана.

Снимки на новия VW Golf GTI - вижте в галерията: 

На свой ред, Volkswagen Golf GTD разделя със същата Octavia 2,0-литровия турбодизел с 200 к.с. и 400 Нм, съчетан със 7-степенен "робот". От компанията твърдят, че това е "най-чистият" дизелов мотор в историята на модела, тъй като е оборудван с двойна система за неутрализация и пречистване на азотния оксид и с двой впръскване на AdBlue.

Снимки на новия VW Golf GTD - вижте в галерията:

И накрая - новият Volkswagen Golf GTE, който е технически двойник на Skoda Octavia RS iV и на аналогичната Cupra. При него се съчетават 1,4-литров бензинов турбодвигател със 150 к.с. и електромотор с 85 киловата. Съвкупно те осигуряват мощност от 245 к.с. и 400 Нм. Скоростната кутия е 6-степенна "роботизирана".

Тази версия разполага и с батерия с 13 кВт/ч, която, ако има достатъчно заряд, осигурява потегляне и движение до 130 км/ч в електрически режим. "Умната" бордова електроника позволява оптимизиране на разхода на заряда, като използва данни от навигационната система. В идеални условия Golf GTE изминава до 60 км само на ток.

Снимки на новия VW Golf GTE - вижте в галерията:

И трите хот-хеча получават спорни волан и седалки, 10,25-инчов цифров приборен панел, 10-инчон тъч-скрийн на мултимедията, специално осветление в салона и декор в 3 цвята. При  GTI и GTD окачването е снижено с 15 мм. Срещу доплащане се предлага още регулируеми амортисьори и асистент Travel Assist, който сам ускорява, спира и маневрира автомобила при скорост до 210 км/ч.

Още подробности за трите модела ще научим в Женева, а по-късно Volkswagen ще представи още два хот-хеча от семейството - Golf GTI TCR с 300 к.с. и Golf R с 333 к.с.

Снимки: Volkswagen

 

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Защо ли ми прилича на новата корола... вече всички са ми еднакви и адски скъпи, 39к за посрдствена тойота и сигурно повече за некъв шир употреба голф.
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    W14 ( преди 4 години )
    Както четете, Голф и Октавия са едно и също. Хайде не до там умния ВАГ-фен пак да пелтечи, че е Октавия е почти Пасат. Да, де, почти, ама не е.
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    #5 Софтуерни може и да нямат, но хардуерни със сигурност!
  • #4
    5 rate up comment 2 rate down comment
    ок ( преди 4 години )
    едвали имат софтуерни проблеми :D
  • #3
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    С тея дигитални дисплеи нещата заприличаха на евтина игра от 90те години.
  • #2
    12 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    То и на бензиновите и дизеловите Гоуфове толкова им се получава, ама аре... Посредствени каруци за немски пенсионери. А ако наистина си увреден фен на ВАГ и си решил да си вземаш нещо не виждам абсолютно никаква причина да си вземаш Гоуф при условие, че има Октавия, която също е пръчка, но поне даваш по-малко пари и по-малко ще те е яд после.
  • #1
    8 rate up comment 9 rate down comment
    none ( преди 4 години )
    Едно си баба знае ... едно си бае ... Като не им се получават електричките на ФВ, дизелово/бензинови Голфове ;)))