fallback

Как изглежда най-невзрачният Golf VIII?

Базовата версия на модела струва 19 995 евро

Новото, осмо поколение VW Golf беше представено още през 2019 г. и вече се продава. На пазара в Германия обаче излиза базовата версия на модела, която е и най-евтината. Тя струва 19 995 евро и ето какво представлява.

Нормално, хечбекът не е толкова ефектен, колкото бяха прототипи, показани при премиерата във Волфсбург през есента. Без доплащане клиентът няма са получи нито „лимонов“ цвят на каросерията, нито ефектни джанти с по-гоям размер. Все пак броните и корпусите на огледалата са в същия цвят, което прави нещата по-добри.

Оригиналните джанти за този вариант за 15-цолови стоманени с гуми с размер 195/65 R 15. Минимум 230 евро се доплащат за бял цвят, който не е металик. Ако клиентът иска металик, трябва да извади межзу 610 и 760 евро, а за перлен ефект ще се бръкне 1025 евро.

От Volkswagen обявиха, че базовият Golf VIII ще бъде „добре оборудван“ и това е факт. Хечбекът разполага с изцяло светодиодна предна и задна оптика, еднозонов климатик, „стена“ от цифрови дисплеи на предния панел, мултиволан, аудиосистема Composition и безключов достъп с бутон за стартиране на двигателя, който е 1,0-литров и се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия.

Всичко останало се доплаща. Например, подгряване на седалките струва 625 евро, а предният и задният парктроници – 580 евро. По-комфортни седалки с регулиране на височина (предни), централен подлакътник и четири USB-порта излизат 225 евро, а круиз-контрол – 220 евро. Комплект 16-цолови джанти от лека сплав струват 980 евро.

Още снимки на базовия VW Golf VIII - вижте в галерията:

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #19
    До 9 ( преди 4 години )
    Дай едно предимство на летите джанти пред стоманените като изключим комплексарско селяндурското - Мноу са якииии!
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Едва ли ще струва под 40 бона, колкото и спартански да е. Сегашния Голф 7 струва 36 бона базата.
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    Стоманени джанти в третото десетилетие на 21 век,...!? Ле ле, Фолксваген отново задава стандарти :-)
  • #16
    анонимен ( преди 4 години )
    ...,т.е. гол като празна чиния.
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    Базовия Голф в България ще е доста под 40К лв защото по-високото оборудване Life с 1.5ТСИ 150коня което в Германия струва 27500евро тук струва 42К лева така че базовия тук би струвал около 32-33К лв
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Дори Тойота Корола, която е законодател в този клас е по-добре оборудвана, по-мощна и на по-добра цена. Не е лошо, че името на Фолк с Ваген означава народна кола, но защо цената им не е народна и да отговаря на народното предлагане? Дачия предлага по-добре оборудвани коли на по-народна цена. Тея са след Дачия смятайте!
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    #10 Рено, Ситроен, Фиат, Сузуки... да изброявам ли още? Виж аналогичните модели на Гоуф и ще разбереш за доста по-оборудвани и добри коли на много по-ниска цена. Това да си германофил, като кон с капаци и да не виждаш освен селската марка говори много зле за теб. Недей да живееш в собствената си паралелна вселена. Има и други вселени...
  • #12
    abc ( преди 4 години )
    В този клас също може да се видят и:Рено МеганФорд ФокусОпел АстраМазда 3За 40 хилядарки ще се намерят по-добре оборудвани.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    #10 Шкода Октавия апочва от 32 980 Лева е ие много по-добра оферта. Кеф ти място, кеф ти обем, кеф ти оборудване. Да под една шапка са, ама под шапката на Фолк с Ваген няма никой. Гледам и че под твоята е само въздух, даже не е под налягане щом не виждаш колко по-добри оферти има от любимия ти Гоуф!
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Въобще не е интересно "кое е по-добро в троя клас за тия пари". Всеки може да види какви екстри и каква визия предлага последната Мазда 3 за 42 000 лв. А този грозен ваген няма даже да го коментирам.
fallback
Последни