IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-велики хот хечове на 80-те години

VW Golf II GTI, Peugeot 205 GTi, Lancia Delta Integrale: това бе време на легенди

Новите екологични изисквания най-вероятно ще заличат категорията hot hatch - дори Ford Focus RS вече бе потвърден като една от първите жертви.
Но истината е, че тази категория всъщност отдавна вече е мъртва. Днешните Megane R.S., Leon Cupa или Civic Type R са много впечатляващи машини, няма спор. Но те нямат много общо с оригиналната идея на хот хеча, която бе да вземеш един обикновен хечбек и да го направиш по-забавен и по-бърз. Първите такива коли бяха леки, пъргави, практични и преди всичко - достъпни като цена. Днешните са тежки, все по-сложни, твърде неудобни за семейни нужди, и накрая струват колкото премиум модели.
Това е добър повод да си спомним времето, когато мъжете бяха истински мъже, жените бяха истински жени, а хот хечовете бяха истински хот хечове. Да си спомним 80-те години. А ако хот-хечовете не ви стигат, вижте и 20-те най-велики спортни автомобила с други конструкции в линка под статията.


Най-великите хот хечове на 80-те години (ГАЛЕРИЯ):


 

 

0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Да бе ( преди 3 години )
    А къде е най-голямата легенда,FORD SIERRA COSWORTH
  • #23
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Рекс ( преди 3 години )
    Смешна работа...VTI-то го няма.....а освен Лампата няма коя от тези да го удари...ама те си знаят...хахаха
  • #22
    9 rate up comment 11 rate down comment
    До японеца ( преди 3 години )
    Това дето го наричаш недоразумение няма кой да го бие по продажби в класа си от 45 години на сам! Дай ми японски хот хеч дето може да му бъде някаква конглокенция. Сега ще ми кажеш корола. Да ама там се взимат продажбите на всички короли. Хот хеч, комби, версо, седан. Я остави само хот хеч продажбите да видиш как нещата корено ще се променят. Карай си изгнилата джапанка и не дей лая много. То завистта край няма. Колкото и да се пънат джапанките няма да успеят да направят кола като германеца.
  • #21
    5 rate up comment 7 rate down comment
    До японеца ( преди 3 години )
    Това дето го наричаш недоразумение няма кой да го бие по продажби в класа си от 45 години на сам! Дай ми японски хот хеч дето може да му бъде някаква конглокенция. Сега ще ми кажеш корола. Да ама там се взимат продажбите на всички короли. Хот хеч, комби, версо, седан. Я остави само хот хеч продажбите да видиш как нещата корено ще се променят. Карай си изгнилата джапанка и не дей лая много. То завистта край няма. Колкото и да се пънат джапанките няма да успеят да направят кола като германеца.
  • #20
    5 rate up comment 13 rate down comment
    JDM ( преди 3 години )
    Тук липсват коли като Honda Civic VT и Toyota Turneo (AE86), които са класи над останалите
  • #19
    13 rate up comment 2 rate down comment
    //// ( преди 3 години )
    А къде е Фиат Уно Турбо, Фиат Ритмо Абарт?
  • #18
    27 rate up comment 2 rate down comment
    batmiti ( преди 3 години )
    Чудесни автомобили !!! И някои бяха достъпни. Част от тях съм карал. Притежавал съм само Голф. Фаворита ми обаче е Ланчата. Преди 10на години имах удоволствието да покарам малко версията 210кс. ( мисля , че е последната) - невероятна кола !!! Супер лека и точна за управление. Невероятен звук. Много ме впечатли. Позаинтересувах се как вървят като цени , и бързо ми се изпари мерака.
  • #17
    33 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Страхотни коли, които те караха да се усмхваш. Чудно ми е само защо ги няма Субару, Хонда и Тойота. Много интересни горещи хечбеци имат и те. От коментарите се виждат децата на 90-те, които не могат да схванат идеята на тези коли и тяхната същност. За тях е важно колата колко вдига, ускорение, к.с. и да има екстри. Те не чувстват колата, като част от себе си. Няма е химията и връзката между човека и машината, което е жалко. Сега колите са, като телефоните. Излиза нов модел и сменяш...
  • #16
    1 rate up comment 11 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Не съм Радо, но съм разбрал всичко.А то е, че технологиите се развиват напред и те имат свойте особености и успешни и неуспешни проявления в прогрес.Така че не е нужно да отдаваме повече на това, което се е случило реално, и всъщност е, защото прогресът върви напред.Това което е сега, днес, един ден ще е това, което ние обсъждаме за "велики" хот хечове.Нали. Е има ли нужда да превъзнасяме който и да е модел от сега?Не и ако го гледаме под лупа, но ако обобщим,след време, ще бъде сладка заблуда.
  • #15
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    356, ти нищо не си разбрал,идеята на тези коли е друга и мога да ти кажа, че всяка от тях е поне толкова добра, колкото купе С-клас 63 АМГ... Просто не разбираш, ама не е страшно, споко. Радо, ти ли си бе, с коментара за Талбота, симката и сънбийма?