IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-велики хот хечове на 80-те години

VW Golf II GTI, Peugeot 205 GTi, Lancia Delta Integrale: това бе време на легенди

Новите екологични изисквания най-вероятно ще заличат категорията hot hatch - дори Ford Focus RS вече бе потвърден като една от първите жертви.
Но истината е, че тази категория всъщност отдавна вече е мъртва. Днешните Megane R.S., Leon Cupa или Civic Type R са много впечатляващи машини, няма спор. Но те нямат много общо с оригиналната идея на хот хеча, която бе да вземеш един обикновен хечбек и да го направиш по-забавен и по-бърз. Първите такива коли бяха леки, пъргави, практични и преди всичко - достъпни като цена. Днешните са тежки, все по-сложни, твърде неудобни за семейни нужди, и накрая струват колкото премиум модели.
Това е добър повод да си спомним времето, когато мъжете бяха истински мъже, жените бяха истински жени, а хот хечовете бяха истински хот хечове. Да си спомним 80-те години. А ако хот-хечовете не ви стигат, вижте и 20-те най-велики спортни автомобила с други конструкции в линка под статията.


Най-великите хот хечове на 80-те години (ГАЛЕРИЯ):


 

 

0 от 500
  • #14
    11 rate up comment 19 rate down comment
    ХХХ ( преди 3 години )
    Освен Ланчата и Опела , всичко друго е Хот Лайнеч. Особено Голфа. То Москвич Алеко е по-хот и от него :-)
  • #13
    2 rate up comment 12 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Добре де, Вие такива ли коли карате? Или просто сте подвластни на медийни клишета и гаражни легенди ?
  • #12
    7 rate up comment 32 rate down comment
    Абе ( преди 3 години )
    Точно пък от изброените Пръчки само Голфа е кола!
  • #11
    14 rate up comment 20 rate down comment
    Японеца ( преди 3 години )
    Това автомобилно недоразумение голф, няма място в такива класации!
  • #10
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Може би защото не е хечбек :D
  • #9
    9 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Само не знам защо не сте включили в статията Тойота АЕ86...уникална количка, хот хеч с 1.6 двигател, задно предаване и уникално в завоите...
  • #8
    30 rate up comment 4 rate down comment
    До 356 ( преди 3 години )
    Ти явно се впечатляваш от кожен салон, таблетчета, масажни седалки и парктроници. Няма проблем - не всички мъже са истински мъже, има и "модерни" мъже.
  • #7
    18 rate up comment 0 rate down comment
    712 ( преди 3 години )
    извинявайте, подведох се по тона, обикновено хората като вас пишат с главни букви и повечко удивителни :) за мен са чудесни тези коли, един приятел имаше навремето AX, не GT, но пак с 1.4-литров мотор, изключителна забава беше тази машинка. Аз самият съм имал Renault 5 GTS, също много хубави спомени, макар че не беше еталон за надеждност
  • #6
    2 rate up comment 18 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Затова и колите бяха такива! В крак с времето и потребителите си и така ги произвеждаха спекулативно производителите!
  • #5
    1 rate up comment 30 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    И оттук поради тези им слабости трудно би било да ги схващам тези коли,като приятни или вълнуващи, а за велики е просто абсурд. Но донякъде е и така. Но нека си спомним какви бяха времената и хората тогава и не само в България. Отнесени от илюзии за свобода и въображаеми фантазии за социална феерия, криворазбано чувство за солидарност,съпричастност и братство. Сексуална разкрепостеност и търсене на цинична неангажираност към нищо в нужните професионални детайли и методология.Така беше донякъде.