IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model S или Porsche Taycan? Най-после истинско сравнение

Качеството и управлението са по-добри при германците, Tesla печели с цена, пространство и багажник

Това са два модела, които дори не се предлагат официално в България. Да не говорим, че при цена на по-евтиния от двата, надхвърляща 135 средни работни заплати у нас, едва ли можем да очакваме да станат масови.
Но въпреки това двубоят между Tesla Model S и Porsche Taycan е един от най-интригуващите в съвременния автомобилен свят, и даже според мнозина може да се окаже решаващият за бъдещето на автомобила.
Журналистите от американското издание Car & Driver са сред първите, получили шанс да сравнят пълноценно двата модела. Ето какво откриват те.



 

 

 

 

 

0 от 500
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Кефи как са равни при 50-80км-ч и 80-120 и в същото време е рекордно бързо. Обхвата по магистрала е нормално да е близък все пак 2те скорости и по-малката челна площ на Тайкан ги правят равни което не значи че като цяло пробега е еднакъв а скоро Тесла обявиха че охлаждането на S и X е подобрено
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    до 4 ( преди 4 години )
    Двоината цена е за качеството на изработка и качествените материали ***!!! Ако не можеш да разбереш аз ти го казах сега вече не се чуди защо е двойно по скъп!
  • #5
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
  • #3
    15 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Пак не си пил хапче. Очевидно Поршето е по-добре направено, по-приятно за каране и по-надеждно. А американците са се чудили какво да измислят, та теслАта да е първа, и са броили комфорт отзад, място отзад, ергономия и багажник като четири категории. И цената - 4 точки за Тайкан, 20 за модел съ, понеже той нали е достъпен като Сандеро :D
  • #2
    14 rate up comment 8 rate down comment
    до 1 ( преди 4 години )
    Ти чете ли в статията за качеството на сглобка,теста за пробег и 15те поредни ускорения или си чел само заглавието!?
  • #1
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Нев ( преди 4 години )
    С други думи, Порше са направили НОВ продукт, на почти двойна цена, с леко по-спортни характеристики и сравнен с по-стария модел на Тесла, който няма претенции да е спортен автомобил пак не може да вземе категоричен превес, дори напротив! Това го могат само алчните германци, почиващи на стара слава! Дано се усетят, че технологиите и светът се развива доста по-бързо, от колкото те могат да схванат явно, и това може да им изиграе лоша шега в бъдеще!