Това са два модела, които дори не се предлагат официално в България. Да не говорим, че при цена на по-евтиния от двата, надхвърляща 135 средни работни заплати у нас, едва ли можем да очакваме да станат масови.
Но въпреки това двубоят между Tesla Model S и Porsche Taycan е един от най-интригуващите в съвременния автомобилен свят, и даже според мнозина може да се окаже решаващият за бъдещето на автомобила.
Журналистите от американското издание Car & Driver са сред първите, получили шанс да сравнят пълноценно двата модела. Ето какво откриват те.
Теглото: учудващо, но Tesla
Макар да носи по-голямата и по-тежка батерия, Model S е с над 120 килограма по-лек от Taycan - "макар че вероятно това е част от причините Tesla да е далеч по-шумна при 110 км/ч", отбелязват авторите, намеквайки за спестена шумоизолация.
Макар да носи по-голямата и по-тежка батерия, Model S е с над 120 килограма по-лек от Taycan - "макар че вероятно това е част от причините Tesla да е далеч по-шумна при 110 км/ч", отбелязват авторите, намеквайки за спестена шумоизолация.