Това са два модела, които дори не се предлагат официално в България. Да не говорим, че при цена на по-евтиния от двата, надхвърляща 135 средни работни заплати у нас, едва ли можем да очакваме да станат масови.
Но въпреки това двубоят между Tesla Model S и Porsche Taycan е един от най-интригуващите в съвременния автомобилен свят, и даже според мнозина може да се окаже решаващият за бъдещето на автомобила.
Журналистите от американското издание Car & Driver са сред първите, получили шанс да сравнят пълноценно двата модела. Ето какво откриват те.
Зареждането: печели Taycan
Германската кола може да се зарежда при 270 киловата, което е позволило на тестващите да ползват най-бързите зарядни станции в САЩ - на Electrify America. Model S може да се зарежда до 200 кВт, и е ползван 250-киловатов V3 Supercharger.
Taycan се зарежда осеаемо по-бързо, и единственият проблем е цената - сесията на Electrify America е струвала 43 долара, докато в мрежата на Tesla в момента зарежднето е безплатно.
От друга страна, станциите на Tesla са и много по-натоварени и често се чака за място, докато в тази на Electrify America в момента на теста е имало 15 свободни колонки.
Германската кола може да се зарежда при 270 киловата, което е позволило на тестващите да ползват най-бързите зарядни станции в САЩ - на Electrify America. Model S може да се зарежда до 200 кВт, и е ползван 250-киловатов V3 Supercharger.
Taycan се зарежда осеаемо по-бързо, и единственият проблем е цената - сесията на Electrify America е струвала 43 долара, докато в мрежата на Tesla в момента зарежднето е безплатно.
От друга страна, станциите на Tesla са и много по-натоварени и често се чака за място, докато в тази на Electrify America в момента на теста е имало 15 свободни колонки.