IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model S или Porsche Taycan? Най-после истинско сравнение

Качеството и управлението са по-добри при германците, Tesla печели с цена, пространство и багажник

Това са два модела, които дори не се предлагат официално в България. Да не говорим, че при цена на по-евтиния от двата, надхвърляща 135 средни работни заплати у нас, едва ли можем да очакваме да станат масови.
Но въпреки това двубоят между Tesla Model S и Porsche Taycan е един от най-интригуващите в съвременния автомобилен свят, и даже според мнозина може да се окаже решаващият за бъдещето на автомобила.
Журналистите от американското издание Car & Driver са сред първите, получили шанс да сравнят пълноценно двата модела. Ето какво откриват те.



 

 

 

 

 

0 от 500
  • #59
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Тесланар ( преди 4 години )
    Най-после и българска медия публикува този тест, който е вече два месеца стар.Не само в този, но и във всички тестове правени досега Поршето размазва пластмасовата американска бракма.Най-важното, което трябва да запомните от този тест е резултата за пробег - колко по-малко пробег има Теслата оофициалните данни и колко по-висок Поршето.Теслите мамят официалните тестове и поради тази причина в реални условия техните коли имат пробег 30-40% по-нисък от официалните данни.
  • #58
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Русия ( преди 4 години )
    До Пепе 55Ти какво очакваш да пише в статия за Тисла?Затуй каах сами можим да прициним пропагандата.
  • #57
    9 rate up comment 2 rate down comment
    1 ( преди 4 години )
    до 59Да, колите Тесла "рекордьори" на ринга не бяха серийни модели, тъй че, с тия рекламни номера дотук. Важното е, че с този тест Порше пратиха в историята приказките на Мъск за това, че колата само на едни ъпгрейди може да кара. Новите модели ще трябва да видим как са като качества, но е ясно, че Порше добре са си проучили пазарната ниша и си работят за тяхната клиентела.
  • #56
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До 58 ( преди 4 години )
    Не пиши глупости за времена н Ринга, защото това са еднолични бръщолевици на Мъск без никакви доказателства. Да не говорим, че тези Плейд модели на Ринга бяха всичко друго, но не и коли близки до пътя - сликове, изкорубен салон; окачване от близкия тунинг магазин и т.н. Отделно едната там си и остана - бракува се...
  • #55
    5 rate up comment 10 rate down comment
    TSLA ( преди 4 години )
    Реален конkyрент на Taycan е предстоящият Model S Plaid mode с 3 електромотора, който ВЕЧЕ би Поршето на Ринга с време 7:13 (срещу 7:42 за Тайкан) и постави рекорд за 4-врат седан на Laguna Seca с време 1:36.555. Подготвен е за писта със съответното охлаждане и не страда от последователни стартове.За момента който кара само на писта и нон стоп прави 0-100: Model 3 няма проблем с прегряване, заради новите клетки 21700 и дебелите кабели, пригодени за новите V3 суперчарджъри по 250kW. Ох котьооо!
  • #54
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    И 2та модела са прекрасни просто едното е частично остарял конКурент на БМВ М5 и Мерц Е-класа АМГ но с ускорение до 120 като на най-бързите суперколи а другото е по-скоро конКурент на Ферари, МкЛарън и подобри суперколи но с 4 врати и е нормално да е по-скъпо от Теслата
  • #53
    6 rate up comment 7 rate down comment
    112 ( преди 4 години )
    Тоест в техническо отношение немците са с предимство.
  • #52
    6 rate up comment 3 rate down comment
    пепе ( преди 4 години )
  • #51
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Русия ( преди 4 години )
    Браво на Порше.Сами можити да прицинити,чи Тислата е джънк. Прочетете втора точка пак. Просто Мъска си ***.И е добре да му нацвъкат ини глобички дет *** за пробега.
  • #50
    1 rate up comment 0 rate down comment
    488 ( преди 4 години )
    Конглокенцията де.