Това са два модела, които дори не се предлагат официално в България. Да не говорим, че при цена на по-евтиния от двата, надхвърляща 135 средни работни заплати у нас, едва ли можем да очакваме да станат масови.
Но въпреки това двубоят между Tesla Model S и Porsche Taycan е един от най-интригуващите в съвременния автомобилен свят, и даже според мнозина може да се окаже решаващият за бъдещето на автомобила.
Журналистите от американското издание Car & Driver са сред първите, получили шанс да сравнят пълноценно двата модела. Ето какво откриват те.
Практичността: победа на Tesla
Компанията на Мъск първа прецени, че в бъдещето интериорите ще се въртят около големи екрани на информационната система - тенденция, която доминира в САЩ и Китай, макар да е по-слаба в Европа.
Model S предлага и повече място на задната седалка, където се вместват трима срещу само двама в Taycan. По-големите прозорци на Tesla осигуряват повече светлина вътре. А багажникът на Model S е двойно по-голям от този на Taycan (на снимката) - макар че, както отбелязва един от тестващите, голям багажник не е нещото, което очаквате от едно Porsche.
Компанията на Мъск първа прецени, че в бъдещето интериорите ще се въртят около големи екрани на информационната система - тенденция, която доминира в САЩ и Китай, макар да е по-слаба в Европа.
Model S предлага и повече място на задната седалка, където се вместват трима срещу само двама в Taycan. По-големите прозорци на Tesla осигуряват повече светлина вътре. А багажникът на Model S е двойно по-голям от този на Taycan (на снимката) - макар че, както отбелязва един от тестващите, голям багажник не е нещото, което очаквате от едно Porsche.