Всеки автомобилен производител се гордее с постиженията на своите инженери. Повечето от тях идват направо от студентската скамейка, като бавно се изкачват в кариерата в съответната компания. Но дори най-талантливият инженер не е машина и прави грешки, които се появяват в процеса на експлоатация на автомобила. Съответно, тези пропуски се плащат от купувача и понякога струват много скъпо, защото се повяват не само при бюджетни коли, но и при луксозни машини от висок клас. Ето ви няколко примера за това:
Пазете „очите“!
Премиум-кросоувърите Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg и Volvo XC90 страдат от недобре измислена система за закрепване на фаровете. И целият блок става лесна плячка за крадците. Размерът на кражбите говори за епидемия, което кара собствениците да търсят начини за защита, но те невинаги са успешни. Самите фарове са много скъпи и затова експертите препоръчват тези модели да се прибират в гараж или охраняем паркинг. Любопитното е, че при Range Rover или Audi подобни проблеми няма.
Премиум-кросоувърите Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg и Volvo XC90 страдат от недобре измислена система за закрепване на фаровете. И целият блок става лесна плячка за крадците. Размерът на кражбите говори за епидемия, което кара собствениците да търсят начини за защита, но те невинаги са успешни. Самите фарове са много скъпи и затова експертите препоръчват тези модели да се прибират в гараж или охраняем паркинг. Любопитното е, че при Range Rover или Audi подобни проблеми няма.