IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model S с още един съперник

Догодина калифорнийската Karma пуска първия си модел изцяло на ток в три версии

През пролетта на 2021 година калифорнийската компания Karma Automotive ще пусне първия си изцяло електрически модел. Той ще бъде част от семейство Revero и ще получи префикса GTE към името си. Електромобилът ще се предлага в три различни версии, като топ модификацията ще има пробег с едно зареждане от около 644 км. Revero GTE има амбицията да бъде пряк конкурент на Tesla Model S.


Karma Revero GTE


"Revero GTE е основата за бъдещето на компанията и продължение на успеха на ненадминатия премиум хибрид Revero GT", казва Влад Калика, вицепрезидент на отдела за задвижващите системи в Karma Automotive. "GTE ще внесе разнообразие в нарастващото ни портфолио и ще стартира нова ера в електрическите технологии", добавя той. Моделът ще бъде изграден върху неотдавна анонсираната платформа E-Flex, като ще получи и определен набор от електронни системи, разработени заедно с партньори на компанията.

Първо, на пазара ще излязат най-малката и средната версия на Karma Revero GTE - съответно с 75 и 100-киловатчасови батерии. Литиево-йонните батерии използват катодната химия NMC (никел-манган-кобалтов оксид) и позволяват пробег в обхвата от 322 до 483 километра с едно зареждане. След това ще се появи топ модификацията Hyper Range, която ще може да измине 644 км. Електрическите автомобили ще поддържат зареждане с променлив ток с мощност от 11 киловата и с постоянен до 150 киловата. 80 процента от капацитета на батерията ще може да бъде запълнен за половин час от станция за бързо зареждане.


Karma Revero
Karma Revero е оборудван с два електромотора с обща мощност 403 коня, 22- киловатчасова батерия и 4-цилиндров 2-литров двигател в ролята на генератор. Мощността на Revero GT е увеличена до 535 к.с., батерията има по-голям капацитет, а двигателят бе заменен с трицилиндров на BMW с обем от 1,5 литра. Топ версията Revero GTS пък се отличава с модернизирано окачване и увеличен въртящ момент.

Подобно на всички модели на Karma, Revero GTE ще се сглобяват основно на ръка в Центъра за иновации и персонализации в Морено Вали, Калифорния. През есента на 2021 г. компанията планира да се разшири присъствието си на пазарите в Европа и Китай. Цените не електрическия модел още не са обявени, но от Karma заявиха, че започват да приемат предварителни поръчки още следващия месец.

Снимки: Motor

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кармагедон ( преди 3 години )
    Този не е ясно, защо не е в затвора. Ще завлече едни инвеститори с едни стотици милиони, след което ще фалира - точно както предишния път.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До #2 ( преди 3 години )
    Голям лаф излезе, вместо конглокенция, ама с автоматичен редактор на думите тва се получи:-)
  • #2
    7 rate up comment 0 rate down comment
    .. ( преди 3 години )
    Тая Тесла от как се е родила я "погребват", фалират, конглокират и какво ли още не. А тя все възкръсва...Реално, няма никаква конглокенция... и както е казал колегата по-долу, скучно е така...
  • #1
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Мазда ( преди 3 години )
    Както е казал Мечо Пух - колкото повече, толкова повече, демек нека има конглокенция, печелят крайните потребители. И се надявам и други нации да се включат в тая надпревара, че вече става скучно с американската хегемония в сегмента:-)