fallback

Porsche не брои Tesla за конкурент

Никога няма да правим масови модели, категорични са германците

Германският производител Porsche пусна на пазара своя първи електрически модел – Taycan, като това е само първата крачка в тази посока. Компанията предвижда още няколко коли на ток, сред които са мощното комби Taycan Cross Turismo, което ще излезе догодина, както и електрически версии на кросоувъра Macan и на 718. Въпреки това, в Porsche не считат Tesla за свой конкурент.

Пред изданието Motor ръководителят на отдела за изследвания и разработки на компанията Михаел Щайнер заяви, че за разлика от Porsche, в Tesla са се насочили към постигане на голям обем продажби и затова залагат на масовите модели като Model 3. А такъв автомобил Porsche никога няма да направи.

Доказателство за думите на Щайнер са цените на електрическия седан Taycan, чийто базов вариант в САЩ струва 103 800 долара, а по-мощните версии Turbo и Turbo S струват съответно 150 900 и 180 000 долара. В съощото време Tesla иска 39 990 за Model 3 и 79 990 долара за Model S.

От гледна точка на технологиите за производство на батериите и пробегът с едно зареждане, в Tesla също нямат намерение да следват Tesla. Щайнер е категоричен, че в компанията му са много доволни от пробега на Taycan, който е само 323 км с едно зареждане, докато при Long Range Model S наTesla този показател е 600 км

Това изобщо не ни притеснява, още повече че вече работи върху създаването на нови батерии, които ще са по-малки като размери, по-леки и ще се зареждат по-бързо“, коментира топ-инженерът.

Снимки: Porsche

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    "немска" кола с турско име Тайджан. Дотам стигна падението на Германия.
  • #6
    T ( преди 4 години )
    И всичко това докато не дойдоха баш шефовете: Rimac C_Two - мощност 1.4 Гигавата (1914 коня), 412 км/ч и 120kWh клетки тип 21700. И Tesla Roadster 2020 - същите неща, само че с 200 kWh батерия и пробег 1000 км със скорост 130 км/ч. И Порше просто ги няма на картата...
  • #5
    TSLA ( преди 4 години )
    Хвала на хърватина Мате Римак (Rimac Automobili), който им даде задвижване от техния Concept one. Иначе 2-скоростна кутия и такава динамика щяха да видят през крив макарон. Rimac са електрическите Koenigsegg - тоталните маниаци! Порше в окачване са добри, но в задвижване, батерии и ефективност (разход в kWh на 100 км) посмъртно не могат и няма да могат да догонят американците. Нямат нито опита, нито производствените мощности, а скоро и пари за нови разработки, поради малкия обем продажби.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Тесла, ако правеха нафтови печки с абревиатурата TDI можеше да са им конкypeнция. Ама, като не го могат, каква конкypeнция да бъдат на немските задръстеняци.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Ще ги принудят. Никога не са си представяли и джипове да правят, ама шефовете-вагита са на друго мнение. Ако ще се продава и триколки Порше ще ги накарат да правят.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Комедианти, пак ли? "От гледна точка на технологиите за производство на батериите и пробегът с едно зареждане, в Tesla също нямат намерение да следват Tesla." Комедията е пълна! Оказва се, че и Троше са големи хумористи. Клоуни!
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Немските лоени мозъци да си извадят главите от пясъка и да погледнат сврта, който им се смее на простотиите! Млада и нова компания, като Тесла ги прави за смях. Новата компания вади модели превъзхождащи във всяко отношение Трошетата, а от Троше не ги смятали за конкypeнция. Самочувствие без покритие и откровена наглост е това. Скоро ще реват! Ще стане, като с Нокия и динозаврите...
fallback
Последни