fallback

Porsche не брои Tesla за конкурент

Никога няма да правим масови модели, категорични са германците

Германският производител Porsche пусна на пазара своя първи електрически модел – Taycan, като това е само първата крачка в тази посока. Компанията предвижда още няколко коли на ток, сред които са мощното комби Taycan Cross Turismo, което ще излезе догодина, както и електрически версии на кросоувъра Macan и на 718. Въпреки това, в Porsche не считат Tesla за свой конкурент.

Пред изданието Motor ръководителят на отдела за изследвания и разработки на компанията Михаел Щайнер заяви, че за разлика от Porsche, в Tesla са се насочили към постигане на голям обем продажби и затова залагат на масовите модели като Model 3. А такъв автомобил Porsche никога няма да направи.

Доказателство за думите на Щайнер са цените на електрическия седан Taycan, чийто базов вариант в САЩ струва 103 800 долара, а по-мощните версии Turbo и Turbo S струват съответно 150 900 и 180 000 долара. В съощото време Tesla иска 39 990 за Model 3 и 79 990 долара за Model S.

От гледна точка на технологиите за производство на батериите и пробегът с едно зареждане, в Tesla също нямат намерение да следват Tesla. Щайнер е категоричен, че в компанията му са много доволни от пробега на Taycan, който е само 323 км с едно зареждане, докато при Long Range Model S наTesla този показател е 600 км

Това изобщо не ни притеснява, още повече че вече работи върху създаването на нови батерии, които ще са по-малки като размери, по-леки и ще се зареждат по-бързо“, коментира топ-инженерът.

Снимки: Porsche

fallback
  • #17
    do #14 ( преди 4 години )
    точно казано
  • #16
    mr. T ( преди 4 години )
    Във видеото Concept one VS Porsche 918 човекът си каза как да му се произнася името. Напъваш се и така новобранското у теб ли личи от самолет. Всичките пари на света няма да те спасят като нямаш иновационен продукт демек ноу хау. Звучи на китайски, обаче е чисто хърватски. С парите на Порше ще купиш на дяда кривата гега, ако няма ВЕЧЕ разработена и тествана технология. За да видиш, че си още малък и неинформиран, кажи как му е ника на Мате и с каква ел. кола се дърпаше по пистите в началото?
  • #15
    до nicobosch ( преди 4 години )
    сигурно говориш за РимаЦ?
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Е добре де, преди 1-2 години меринджея на троше други приказки говореше, че щели да правят кола като тесла модел ес, а после разправяше, че щели да пущат убиец на Тесла, а сега изведнъж, като се видя, че изкарва по-слаб модел и хип се обърна, като палачинка и почна да пее друга песен, че Тесла не им били конкОрент. Катарзис ли, какво ли е получил не го знам, но това не е нормално за мъж да се извърта така...
  • #13
    ( преди 4 години )
  • #12
    от 1 до 10 ( преди 4 години )
    Едни и същи коментари, повтаряни през един-два дена, не говорят особено добре за менталното здраве на въпросният индивид!!
  • #11
    Alabalaportokala ( преди 4 години )
    Да тесла са на друго ниво да направиш подобна кола като тесла и да струва 2 пъти повече ненормална работа
  • #10
    nicobosch ( преди 4 години )
    Тоя па колко си ограничен а???Дали им Римак ооо колко си....А да беше прочел ,че Порше има вече втория по големина пакет акции във Римак купени а??????Никой на никой не дава гратис чиче всичко става с пари.Скоро Римак ще бъде на 80% Порше ..Айде Тесларче мижаво давай у лево
  • #9
    Край ( преди 4 години )
    Даааа лукса при германците се постига с вградени китайски таблети и малък пробег.Колите стават електрически по две причини:1. за да станат СКЪПИ - 7-8 милиарда население на света - няма как да има всеки кола.с ел. колите това се постига - втора, трета пета и пр. употреби практически изчезват.2. за да не се правят в Германия - ел. колите ще се правят от САЩ, Китай, ЮКорея и даже Франция. Победените във ВСВ няма да имат достъп до високи технологии ако не се освободят от САЩ.
  • #8
    Nev ( преди 4 години )
    И в кой точно завод на ФВ ще ги правите тия нови батерии? Или май ще ги купувате от Китай и Южна Корея ...
fallback
Последни