IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ето как звучи новото BMW M3

Спортният седан ще получи редови турбо "шестак" от кросоувъра X3 M

Вероятно, от гледна точка на заснемането, това не е най-доброто шпионско видео с участието на следващото поколение BMW M3. Но видеоклипът, заснет по пътищата в Калифорния, ни дава отлична възможност да чуем как работи новият двигател с индекс S58.


Новото BMW M3 шпионско фото


Това е същият редови 6-цилиндров турбо двигател, който се инсталира на кросоувърите X3 M и X4 M, пуснати на пазара миналата година. По този начин стандартният спортен седан трябва да развива 480 к.с. и 600 Нм, а при M3 Competition с мощност 510 к.с. същият максимален въртящ момент трябва бъде достъпен в по-широк диапазон на оборотите.

Известно е, че новото BMW M3 ще заеме от M5 системата за задвижване на всички колела с възможност за деактивиране на предния мост и 8-степенната автоматична скоростна кутия. В същото време моделът ще запази механичната си трансмисия, но в този случай ще е налична само с класическото задвижване на задните колела.



Според слуховете, смяна на поколенията ще преживее и M3 CS версията, която се характеризира с повишена мощност, аеродинамичен комплект и други настройки на окачването и кормилното управление. CS версията на седана с мощност 460 коня, пусната на пазара през 2018 г. в ограничен тираж от 1200 бройки, ускорява до 100 км/ч за 3,9 сек. Като се има предвид, че дори по-тежката X3 M Competition прави това упражнение само за 0,2 сек повече, може да се предположи, че резултатът на новия топ M3 ще бъде близо 3,5 сек. Това обаче ще стане ясно по-късно тази година.

Снимка: Motor, видео: Allcarnews

0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    само М версиите ще имат възможност за изключване на предния мост
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Разбира се, че се губи от емоцията. Емоцията идва, когато си на ръба между доброто сцепление и поднасянето. Когато колата играе и те кара да я държиш в рамки. Когато е пълна със системи, които не ти дават и да се усмихнеш, какъв е смисълът от идеята за спортен автомобил за кеф.
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не се вълнувам толкова от конете колкото от 4х4 системата - до сега винаги съм карал само задно предаване и сегашната ми кола е с 4х4 и се губи голяма част от емоцията на шофирането. Тая система с която може да се изключва 4х4 лятно време ще е страхотна, надявам се да я вкарат и в нормалните модели на БМВ, защото не си купувам М коли.