fallback

Кентаврите на автомобилната индустрия

Повечето „заводски“ мутанти се правят за страни от третия свят

Поставянето на „муцуна“ от един модел на друг се прави обикновено от частни ентусиасти, но понякога се превръща и в необходимост за големите производители. Подобни мутанти могат да се срещнат често в страните от третия свят. Изданието Motor събра на едно място както известни, така и неизвестни примери на подобна пластична хирургия. Сред тях има Peugeot 207 с тяло на 206, Subaru с маска на Saab и още няколто интересни „кентаври“ на автомобилната индустрия от последните десетилетия.

Снимки: Производителите

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Шкодилак Полото е с фарове на Фабия 2 / Руумстър след фейслифта а не с рапидски.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Мисля, че е редно да се спомене и голф 3 кабрио, който има предница от голф 4 заводско. Може би им е било скъпо да проектират 4ка кабрио, за това са използвали вече готовото купе от МК3.
  • #7
    До #4 ( преди 4 години )
    #4,Беше иронично, но явно нямаш капацитета да го разбереш. Колата ми е в класа, който искам, от производителя, който искам, не е навършила 5 години и е на по-малко от 100 хил. км. Имам стаж над половин милион км зад волана на различни таратайки, така че мога да преценя кое е каруца и кое не ;)А ти?
  • #6
    icku ( преди 4 години )
    на първата и втората снимка са на голф единичка с предница на двойка, а не е голф двойка.
  • #5
    Qwerty ( преди 4 години )
    а нивата, дето се предлага (не казвам продава) от 43 години... със един и същ античен мотор от 1993г насам. фейслефта де състои от слагане ва стопове от ВАЗ2107 , променена решетка след 25тата година и ел.стъкла на най последните версии
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Щом Джетата ти се е сторила, като лимузина си представям каква каруца караш...
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Возил съм се в китайска Джета 2 с костюмиран шофьор, завески отзад и всякакви глезотийки като истинска лимузина. В Азия хечбеците много много не вървят.
  • #2
    Поредната глупост ( преди 4 години )
    Научете ги тия модели на Порше, бе "журналисти". Разликите между 928 и 968 (от снимката) е като между истински журналист и обикновена мисирка... А връзката между 924/944 и 928 е, като между куха блондинка и улегналия бизнесмен, осигуряващ скъпите й парцалки!
  • #1
    в испания ( преди 4 години )
    нямам представа колко бройки са продадени от 206+ , но по това колко често го срещам- не са малко, доста използван от търговските представитеели беше варианта без задни седалки ,
fallback
Последни