IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кой е най-добър извън пътя - Ford Ranger, VW Amarok или Toyota Hilux?

Трите пикапа премериха сили в няколко изпитания на гежък терен (ВИДЕО)

Ford Ranger, Toyota Hilux и Volkswagen Amarok за три от най-сериозните имена на европейския пазар на пикапите. В новото си видео в своя YouTube-канал екипът на Carwow се опитва да разбере, коя от тези машини е най-подходяща за движение по тежък терен.


VW Tiguan хибрид


Трите пикапа със средни размери са оборудвани с турбодизелови двигатели. Моделът на Ford разчита на 2,0-литров  четирицилиндров мотор с мощност 213 к.с. (500 Нм). Пикапът на Toyota е получил 2,4-литров (също 4-цилиндров) агрегат с мощност 148 к.с. (400 Нм), докато кандидатът на VW има 3,0-литров V6 с 204 к.с. и 500 Нм.

Изпитанията включват различни надпревари при изкачване на баир, както и гонка в U-образен участът от пресечена местност. Накрая се проверят и системите да спускане по кален терен. Пикапите на Ford и Toyota имат скоростни кутии с понижаващи предавки и блокировка на задния диференциал, докато Amarok е принуден да се спрява само със система за управение на тягата и допълнителен оф-роуд ржим.



Въпреки това, технологията на VW се оказва достатъчно добра, за да може пикапът да спечели няколко изпитания. А последното от тях е преминаване през водно препятствие, което е и доста атрактивно.

Снимка и видео: Carwow

0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Как пък взеха Тойота с близо 60 к.с. по утрепана от другите модели . Имал съм доста допир точно с Хайлукс , здрави и надеждни , товарни коне.
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 1 месец )
    Самураите, колкото и минуси да слагате, няма да промените фактите.Ако искате антични технологии съвременно производство-купете си тойота.
  • #15
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Dokata ( преди 1 месец )
    Тойота е номер едно във света почти във всеки сегмент на автомобилите а това че много хора не са запознати с продуктовата гама на марката си е за тяхна сметка.Тойота се кара навсякъде и е най издръжливия автомобил,кара се в най - студените и най- топлите области на света това е Тойота е номер 1
  • #14
    2 rate up comment 10 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 1 месец )
    Aко искаш ефтинджос ръждива каруца,тойота е номер 1,още преди теста е ясно, че са години назад във всичко.Мъчиха се да пуснат нов модел бус след антиката хайейс,накрая накичиха с тойота табели едно пежо, кръстиха го проейс и го продават на балъците с френски мотор и френско купе, абе всичко франсе
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    UAZ ;)
  • #12
    3 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пореден безапелационен триумф на гиганта VW. Нищо ново.
  • #11
    14 rate up comment 6 rate down comment
    1 ( преди 1 месец )
    Amarok е пълна смешка. Който е решил да купува пикапче, да взима Тойота или Нисан.
  • #10
    12 rate up comment 1 rate down comment
    TeXas ( преди 1 месец )
    Аз съм фен на пикапите и имайте предвид, че в мид сайза Тойота предлага Tacoma, който е доста по-сериозно пипнат от Hilux. Hilux си е един работен камион и пак се държи достойно срещу по-скъпите Амарок и Рейнджър. Ако тествате Tacoma с всички други мид сайзове, ще ги смачка (вижте има клипове в тубата). Иначе от това което аз съм карал: 1. Tacoma 2. Isuzu D-MAX 3. Nissan Navara (Frontier) За набъфани версии - 1. TRD на Тойтоа. 2. Раптър на Форд 3. RAM Rebel.
  • #9
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И след като някой стигне до "toyota invincible x" идва Лада Нива да я издърпа от калта / снега
  • #8
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В офроуд средите има един лаф - всеки рано или късно стига до Тойота. Хайлъкса го пускаха от кран и го държаха под вода и пак си пали, а тоя Амарок две педи кал му стигат да не излезе от сервиза половин година.