IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Три спортни купета срещу два по-стари седана на пистата

Резултатите от ускорението на 1/4-миля се оказват доста близки (ВИДЕО)

YouTube-каналът carwow сравни ускорението и спирането на три актуални спортни купета със задно предаване - Lexus RC-F, BMW M4 и Mercedes-AMG C 63 S Coupe. За да бъде по-интересно състезанието, в него се включиха и предишните поколения на седаните BMW M3 (E90) и Mercedes-Benz C 63 AMG (W204).

BMW M4 разчита на редови 3,0-литров двигател с 6 цилиндъра, развиващ 431 к.с. и 550 Нм. Баварското купе тежи 1645 кг., а цената му в Германия е 66 500 паунда. Неговият голям съперник - Mercedes-AMG C 63 S, се задвижва от 4,0-литров V8 турбо с мощност 510 к.с. и 700 Нм, като тежи 1820 кг. и струва 77  770 паунда във Великобритания.


Lexus RC-F, BMW M4 и Mercedes-AMG C 63 S Coupe.


Под капака на Lexus RC-F е разположен атмосферен V8 5.0 с мощност 477 к.с. и 530 Нм въртящ момент. Теглото на японската спортна кола в олекотената версия Track Edition е 1765 кг., а цена му на Острова е 60 000 паунда.

На свой ред, предишното поколение на седана Mercedes-Benz C 63 AMG е оборудвано с 6,2-литров атмосферен мотор с мощност 457 к.с. и 600 Нм. Автомобилът със задно предаване тежи 1655 кг., като на пазара на употребявани автомобили струва около 19 000 паунда.

Четиривратото BMW M3 (поколение E90) разчита на 4,0-литровым атмосферен V8 с 420 к.с. и 400 Нм въртящ момент. Седанът тежи 1605 кг. и може да се намери за около 25 000 паунда.



Интересното е, че „старият“ Mercedes-Benz се оказва конкурентноспособен в сравнение с актуалните купето. На дистанцията 1/4-миля петте автомобила със задно предаване влизат в секунда. Резултатите от теста за ефективност на спирачките също са доста близки.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    След 10 г. Лексуса ще пада и от 30 годишно GTI, те половината му коне на Лексуса са умрели още докато е стоял в магазина, иначе няма как БМВ с 57к.с. по-малко да го гаври така.
  • #2
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да ама след 10 години Лексуса ще си върви като нов, докато немските кашони ще стават само за скрап.
  • #1
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Лексуса голям смях, с най-много конски сили, слаб на драга, най-слаб в спирачките. Много добре са се ориентирали като предлагат на БМВ да им прави спортните коли.