IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дуел на пистата: BMW M2 Competition срещу новото M8

Двете напомпани баварски купета премериха сили на ускорение и спиране (ВИДЕО)

Дуел на пистата: BMW M2 Competition срещу новото M8

Екипът на YouTube-канала carwow сравни характеристиките за ускорение и спиране на две двуврати купета на BMW – ориентираното към каране на писта M2 Competition и флагманската версия M8 Competition. По традиция блогърите провеждат паралелен драг (ускорение от място) на 402 метра (1/4-миля), сравняват ускорението при скорост 80 км/ч и спиране със 113 км/ч.

По-малкото BMW M2 Competition е оборудвано с 3,0-литров битурбо мотор с 6 цилиндъра, развиващ 410 к.с. и 550 Нм. Купето е със задно предаване, а трансмисията – преселективна „роботизирана“ със 7 предавки. С допълнителния пакет M Performance купето тежи с 400 кг по-малко от съперника си е почти 2 пъти по-евтино – 78 000 паунда срещу 135 000 за M8.

На свой ред BMW позиционира M8 Competition като суперкола. Под капака е поставен 4,4-литров туин-турбо V8 с мощност 625 к.с. Задвижването е към четирите колела, а трансмисията – 8-степенен автомат.

Надпреварата се провежда на влажен асфалт, като при старта от място предимството на системата 4х4 е очевидно. За да бъде честна битката, при втория опит M8 е със заключена предна ос.

В старта от движение се вижда приемуществото на „робота“ на M2 пред „автомата“ на M8, а при измерване на ефективността на спирането малкото купе е далеч по-голяма, като на тежкия флагман не му помагат дори предлаганите като опция карбоново-керамични дискове на спирачките.

Снимка и видео: Carwow

0 от 500