На автомобилните търгове няма да видите нито класически, нито, още по-малко, модерни модели на BMW с приказна цена. Може би те не минават под чука за милиони долари или евро, защото досега в историята си баварците не са произвели мечтаната супер кола. А в автомобилния спорт компанията също не може да се похвали с кой знае какви уникални победи. Модели на BMW, по които колекционерите полудяват, обаче съществуват, и не са никак малко. В тази галерия ще ви разкажем за най-скъпите и редки от тях, сменили собствениците на големи публични търгове в последните години. В селекцията няма уникални прототипи от музея на BMW в Мюнхен, както и такива, продадени от ръка на ръка, но има други, не по-малко интересни.
Купето 3.0 CSL е първият европейски автомобил с огромни спойлери и елерони. И това е същото BMW, което спечели European Touring Car Championship (ЕТСС) шест пъти! През 2016 г. показаната на снимката двувратка от 1973 г. отиде под чука за рекордните (за модела) 310 580 евро. По време на търга пробегът на купето бе по-малко от 40 000 км. Това BMW с аеродинамичния комплект, заради който получи прякора "Батмобил", е един от само 167-те автомобила, произведени между 1973 и 1976 г., с 3,2-литровия "шестак" с мощност 206 коня.