IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

7 съвета при покупка на употребяван електромобил

Броят на регистрираните електрически автомобили се увеличава, а с него и офертите на пазара втора ръка. Ето преглед на критериите, които са важни при покупка

7 съвета при покупка на употребяван електромобил

Пълна документация за превозното средство (сервизна книжка), проверка за видими повреди на каросерията или пробно шофиране: това са все неща, които трябва да търсите при покупката на употребяван автомобил – независимо дали става въпрос за автомобил с двигател с вътрешно горене или електромобил.

При електромобила има и други важни детайли, на които трябва да се обърне особено внимание. Акумулаторът е важен, но не и единствената част, която трябва да се провери преди покупката. Можете да разберете кои аспекти трябва да се имат предвид при закупуване на употребяван електромобил в прегледа по-долу.

Снимки: интернет

0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    слабо ( преди 2 години )
    Доста слаба статия. 1.Документите за обслужване на хартия - нищо не означават, всеки може да си ги напише. Колкото и да гледаш, колкото и да проучваш, ако акумулатора е над 5 годишен - почти си е заминал и обхвата ще ти е 70-80% от обявения. Същото важи и ако е направил над 1500 цикъла разряд/заряд. 2. Спирачните дискове и на моята кола ръждясват, ако вали през нощта, но при първото каране - ръждата пада.3.Гумите се гледат на всяка кола, не само на електромобили. Ако са стари - са за смяна
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 4 години )
    Правете си сметка къде ще я ползвате и къде ще зареждате. Ако имате паркомясто/гараж и може да се пълни нощем - добре. Ако нямате, колата трябва или да има допълнителен вход за бързо DC (на прав ток) зареждане, или да има мощно бордово зарядно за AC (на променлив ток), каквито са масовите колонки. На почти всички коли бордовите им AC зарядни са ДО 7.2 kW. Изключения са само Renault Zoe (22 или 43kW), Tesla (7.7, 11.5 или 22 kW според оборудването) и BMW i3 с 11 kW бордово зарядно.
  • #3
    3 rate up comment 6 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    ...и последният съвет е, накрая си купете истинска кола,дори да е японска
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Електричар ( преди 4 години )
    Е как единствения начин, за проверка на батерията ще е документацията? :(Има доста приложения за телефон, с които в комбинация с bluetooth ELM 327 адаптерче за няколко лева можеш още на място докато разглеждаш колата да провериш състоянието (SOH) на батерията. Давайте по-пълни и полезни съвети. :)
  • #1
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Сервизна книжка на Горубляне - ХА-ХА. Пишем съчинение по картинка без картинка. Само проверка по ВИН - другото в лъжа и измама. Гумите колкото и хубави да са щом не са нови до 3-5 години ще ги смениш и без това.