IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota GR Yaris само с 2 бона по-евтина от Renault Megane RS

Напомпаният хечбек започна да се продава в Европа на базова цена от 33 200 евро

Toyota GR Yaris само с 2 бона по-евтина от Renault Megane RS

Toyota започна да приема предварителни поръчки за изцяло новия напомпан хечбек GR Yaris в Европа. Клиентите на избрани пазари могат да поръчат модела, като се свържат с официалните дилърите на японската компания или по местния уебсайт.

В Германия, например, базовата цена на модела е доста солидна -  33 200 евро. Това е само 2000 евро по-малко от по-големия и по-мощен Renault Megane RS и около 3000 евро (3,340 долара) по-малко от базовото BMW 3-Series. Доставките са планирани да започнат към края на годината.

Моделът се предлага с няколко допълнителни екстри, включително пакетите Circuit and Convenience. Първият добавя Torsen диференциал с ограничено приплъзване, настройки на окачването и 18-инчови джанти с гуми 225/40 Michelin Pilot Sport 4S. Подробности за пакета Convenience и другото оборудване, предлагано като стандартно за автомобила, ще бъдат оповестени по-късно.

Toyota GR Yaris

GR Yaris се задвижва от 1,6-литров трицилиндров турбодвигател, който развива мощност от 257 коня и 360 Нм. Той работи в тандем с шестстепенна ръчна скоростна кутия и задвижване на четирите колела. Обявеното ускорение от място до 100 км/ч е под 5,5 сек, а максималната скорост е ограничена по електронен път до 230 км/ч. Със същия двигател японската версия е малко по-мощна - 268 к.с. и 370 Нм максимален въртящ момент.

0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До номер 8 ( преди 2 месеца )
    Ако беше с 4х4 като японската версия - чукча не читател, чукча писател / на глупости /
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ако беше с 4х4 като японската версия и 4 цилиндров двигател за тези пари нямаше да е никак лошо предложение. Но и имайте предвид, че много 3 цилиндрови двигатели днес не са като 3 цил преди 15 години. Вече не са по-шумни и вибриращи от дизел (който българина толкова уважава). Щом дори Кьонихсег сложиха 3 цил значи има хляб и там
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    seliandura ( преди 2 месеца )
    тесла е по евтина хахаха
  • #6
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ха ха по-скъп от БМВ 3-та серия ха ха хааа. Кръгъл *** може да избере смотан Ярис, тоест най-евтиния модел на Тойота пред доста по-големия и луксозин седан на БМВ.
  • #5
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Прогнодирам нулеви продажби. Само бавноразвиващ може да си купи скъп и бавен Ярис пред БМВ 3та серия. Поте чак толкава ***.и хора в Европа няма.
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Интересно в британските сайтове пък се учудват, че е по-евтин от очакваното. Все пак е супер скъпа специално разработка, която има малко общо с нормалния Ярис.
  • #3
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И какъв ще го раздаваш с тая бърза сапунерка?
  • #2
    10 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Аз за това всеки път като плющя женати и искам по 10 лева, вече съм събрал за Яриса със всичките му екстри! Да му мисли който е с малък и мек патлак хаха!
  • #1
    13 rate up comment 13 rate down comment
    Тия не са наред! ( преди 2 месеца )
    Кой млад човек ще вземе 65 хил. лв. заем за тая китайска пластмаса с 3 цилиндров двигател?