IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota прави кросоувър и от Yaris

Моделът ще се настани под C-HR в гамата на марката

Toyota прави кросоувър и от Yaris

До няколко дни Toyota трябва да представи нова версия на четвъртото поколение на компактния Yaris. Това е хот-хечът GR, който обаче няма да е единствената модификация на популярния градски модел, съобщава британското издание Auto Express.

Пред изданието изпълнителният вице-президент на европейския офис на Toyota - Мат Харисън, коментира че сегментите на кросоувърите и всъдеходите продължават да се разширяват и да растат. В момента най-ниско разположеният в гамата на японската марка такъв модел е крос-купе C-HR, което се намира в сегмент С и е директен конкурент на кросоувъри като Nissan Qashqai. 

Toyota

Компанията обаче иска да предложи нов продукт, който да привлече клиенти, желаещи да заменят традиционния хечбек с кросоувър. Те обаче не могат да си позволят C-HR и търсят автомобил на по-достъпна цена. Именно за тях е предназначена и новата версия на Yaris.

Компактният кросоувър ще бъде изграден на платформата GA-B, която представлява разновидност на глобалната архитектура TNGA. Моделът ще е малко по-дълъг от хечбека, а основните му конкуренти ще бъдат Ford Puma, Renault Captur и Nissan Juke. Не се изключва възможността, новият автомобил да получи и система 4х4.

Премиерата на кросоувър-версията на Yaris трябва да се състои до края на 2020 г., а продажбите ще стартират в началото на 2021 г.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    до 3 - със сигурност ще вдигнат цената! Това е идеята на сув манията - взимат конвенционална малка кола - ярис, фиеста, клио - вдигат го с 5см и го продават на 50 и повече % надценка.. както се казва "каквото повикало - такова се обадило" - сами си искаме да ни дерат и си го получаваме. А за CVT - супер гадна кутия незвисимо колко издържа.
  • #6
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Супер надеждно до 100к км. До 200к - не. Слагат ги щот са евтини за производство.
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Какъв е проблема с CVT, че не се сещам? На Ярис хибрида е планетарна трансмисия и няма чупене. На 100 000 км се сменя маслото, което не е скъпо и това ти е по трансмисиятя всичко. Много приятно за каране, евтино за обслужване и супер надеждно. И да не забравим също, че разхода на гориво ти е много нисък, плюс всичко щади мотора, защото е винаги е в оптимални обороти. Не виждам някаква основателна причина за притеснения относно тези трансмисии.
  • #4
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Яриса няма грешка. Както и хонди, мицубиши, сузуки. Но защо тези японци слагат cvt. Никой не иска cvt.
  • #3
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Яриса е доста добра машинка. Една от най-добрите градски коли, които някога съм имал. Абсолютно безпроблемна кола. Цели 8 г. я имах единствено консумативи са сменяни. За 130 000 км абсолютно нищо не е сменяно или ремонтирано. Предполагам кросоувъра на базата на Ярис ще е също толкова добра машина. От 5 г. Яриса го кара жената и може да го продам евентуално и да и взема по-високото Ярисче. Ще видим догодина как ще са нещата и дали няма да надуят много цената. C-HR щях да вземам, но цената не кефи
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    до: RD ( преди 5 месеца )
    Грета наистина е права! Действително има много мъка на този свят, като те гледа теб...
  • #1
    1 rate up comment 8 rate down comment
    RD ( преди 5 месеца )
    Грета е права. Много мъка има по тоя свят.