IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota измисли как да спаси Aygo

Ситикарът става кросоувър през 2021 година

Toyota измисли как да спаси Aygo

Много европейски производители се отказват от моделите си от сегмент А заради ниското търсене и все по-строгите екологични стандарти. Просто приходите от тяхната продажба не покриват разходите за модернизация, която е нужва за намаляване на вредните емисии. Това накара Opel да се откаже от Karl, а PSA Group да превърне Citroen C1 и Peugeot 108 в електромобили.

Очакваше се, че Toyota ще поеме в същата посока с Aygo, което е изградено на същата платформа като двата френски модела. Японците обаче имат съвсем различни планове за автомобила и те бяха разкрити от вицепрезидента на европейското подразделение на марката Мат Харисън.

Toyota Aygo

Според него, няма никакъв смисъл от превръщането на Aygo в електромобил, тъй като съществуващите технологии не могат да превърнат подобен модел в печеливш. Затова и следващото поколение на мъника се проектира с оглед бъдеща електрификация, но на първо време ще се предлага с двигатели с вътрешно горене. Което, обаче е по-важно - от ситикар Aygo ще се превърнае в субкомпактен кросоувър или по-скоро във "вдигнат" хечбек с допълнителна защита по каросерията.

В Toyota не са притеснени от евентуални глоби от европейските екологични организации, тъй като средните нива за вредни емисии на гамата модели, предлагани от марката, са ниски заради многото хибриди в нея.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Баш х2 няма да е цената, но едно 3-4-5 000 лв ще е отгоре заради клиренса, който най-много с 5 см да го вдигнат.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    #3 то айде няма да му вземе от супер аеродинамиката в града, но *** е, че за да може да се качва на някой бордюр, цената х 2.
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Има логика при малките коли няколко сантиметра височина имат най-голяма полза а така или иначе за града аеродинамиката не е особено важна щом е нужно е по-добре от колкото да го махнат
  • #2
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    айде и тва на кокили... де..а тъпата мода.
  • #1
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Айгото е много добра градска кола. Жалко, че и нея ще я повдигат. Естествено, че и цената ще и вдигнат и разхода на гориво ще се качи. А иначе за екология говорят. Ами да се вземе в ръце ЕС и да спонсорира производството на точно такива малки и икономични градски коли. Примерно да ги освободи от данъци, ддс или нещо друго. Ще видите как хората ще почнат да ги карат в града, а не да се движат с големи, тежки коли. Сбъркана работа!