Сегментът на мини-колите (познати като сити-кар) е подложен на все по-жесток натиск от еколозите, като е принуден да преминава на частично или напълно електрифицирани двигатели. Някои компании вече се отказаха от моделите си в класа. Opel, например, спря малките Adam и Karl, а Ford вече не предлага Ka с 3 врати. Nissan и Suzuki също няма с какво да привлекат клиенти, а Smart превърна своите Fortwo и Forfour в електромобили. Същото се случи и със Seat Mii со Skoda Citigo. Ето какво остана в този сегмент, който постепенно умира:
Fiat Panda
Италия вероятно е последната страна в Европа, която ще се откаже от малките автомобили. Fiat Panda отдавна е издигнат в култ и през тази година отбелязва своята 40-годишнина. Сега моделът се предлага в хибриден вариант с 1,0-литров двигател със 70 к.с., а също така и с бензинов мотор 1.2, развиващ 69 к.с. Има версии с 4х4, както и на природен газ.
Италия вероятно е последната страна в Европа, която ще се откаже от малките автомобили. Fiat Panda отдавна е издигнат в култ и през тази година отбелязва своята 40-годишнина. Сега моделът се предлага в хибриден вариант с 1,0-литров двигател със 70 к.с., а също така и с бензинов мотор 1.2, развиващ 69 к.с. Има версии с 4х4, както и на природен газ.
Снимки: Производителите