IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault Talisman получи автопилот и нов турбомотор

Продажбите на обновения седан стартират през лятото

Renault Talisman получи автопилот и нов турбомотор

Корпорацията Renault обнови флагмана си при леките коли Talisman, който ще бъде на разположение на дилърите на марката през юни. Моделът получи разширено оборудване, автопилот от второ ниво и нов турбомотор с 3 цилиндъра.

Промените във външния вид включват нови решетка на радиатора и предна броня. Оптиката е със светодиодни елементи, а матричните фарове се предлагат като опция. В салона е поставен нов 10,2-инчов цифров приборен панел и мултимедиен комплекс  Easy Link с 9,3-инчов дисплей. Той работи с Android Auto и Apple CarPlay.

Renault Talisman

Обновеният седан на Renault е оборудван с автопилот от второ ниво, който може да поеме управлението на автомобила при скорост до 160 км/ч, като самостоятелно ускорява или спира напълно. При това, Talisman си остава единственият модел в сегмента, който стандартно разполагас шаси 4Control със завиващи задни колела. Освен това, автомобилът има и адаптивни амортисьори.

Новост при двигателите е 3-цилиндровият бензинов турбомотор с обем 1,3 литра, развиващ 160 к.с. Той е комбиниран със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя. Предлага се и досегашният 1,8-литров двигател с 225 к.с., познат от Renault Megane RS и Alpine A110.

Renault Talisman

В гамата задвижващи агрегати влиза и 4-цилиндров дизел с обем 1,7 литра, който се предлага със 120 или 150 к.с. в зависимост от пазара. Той се съчетава с 6-степенна механична скоростна кутия. 

Talisman също така е достъпен и с двигател 2.0 Blue dCi в два варианта на мощност - 160 или 200 к.с., като тук трансмисията е 6-степенен автомат.

Снимки: Renault

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Bat ico ( преди 5 месеца )
    Аз проблем с горене на масло при чисто нова кола от ВАГ, не съм виждал. В момента карам 2.0 тди 177 кс, и си правя обслужване според предписание 2г или 30к км. Шеста година вече нито съм проверявал ниво на масло, нито съм доливал, антифриз също. Баща ми имаше пасат от 96г 1.9тди 110 кс, за 10 години каране и 160-170к км така и не беше доливал масло между две смени, колата беше на 150к км като я купихме от Ванто трейд
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    #3 То, ако е само 2 л. на 10 000 км си е направо супер. На ВАГ масларниците по 0,5-1 л. на 1 000 км харчат, като нови, а като се поразработят почват още повече. Щом редакторите на АБ си карат 5 л. туба с масло в багажниците на ВАГонетките смятай какви масларници са. И това за нови коли говорим.
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    аман от миксери ( преди 5 месеца )
    1.3 160 к.с. ... всичко е супер, ама да почнат да казват и разхода на масло на 100км, заеднос тоя на бензин. Щото тия миксери горят по 2л+ на 10к км. И на 100к км са леш
  • #2
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Двигателя 1.3 160 к.с. е 4 цилиндъра, не е три.
  • #1
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    3 цил. на тоя кютюк не са ли малко? На моята кола автопилота е 1-во ниво от преди 3 г.и също намалява, спира сам, отегля, ускорява ,разпознава пешеходци, знаци, маркировка и т.н. Така, че изброеното тук за 2-ро ниво не зная какво е по-различното.