IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault представи Twingo на ток

Пробегът на модела с едно зареждане е 250 км

Renault представи Twingo на ток

Компанията Renault представи електрическа модификация на сити-кара Renault Twingo, която е получила добавка Z.E. Моделът запазва функционалността на бензиновата версия, но вместо двигател с вътрешно горене получава електромотор с 82 к.с. и 160 Нм, както и батерия с капацитет 22 кВт/ч.

Пробегът с едно зареждане на Renault City Twingo Z.E e 250 км по цикъла WLTP. Както и при бензиновия вариант, електромоторът задвижва само задните колела. Същият агрегат ще бъде използван и от  Smart EQ ForFour, но батериите при двата модела ще са различни. При Smart техният капацитет е по-малък - 17,6 кВт/ч.

Renault City Twingo Z.E.

Интериорът и екстериорът на електрическото Twingo не се различават от тези на бензиновото. Единствено емблемите, апликациите, сините елементи на решетката на радиатора и синия оттенък на приборния панел подсказват, че става дума за модел с нулеви вредни емисии.

Пробегът от 250 км се отнася за движение в града, докато на магистрала City Twingo Z.E. може да измине по-малко - до 180 км. Електромобилът ускорява от 0 до 50 км/ч за 4 секунди и развива максимална скорост от 135 км/ч.

Renault City Twingo Z.E.

От стандартната мрежа Twingo Z.E. се зарежда от 0 до 100% за 13 часа и 30 минути. При използване на източник с мощност 3,7 кВт времето се съкращава до 8 часа, а от суперчарджър (7,5 кВт) са нужни. От бърза зарядна 11-киловатова станция до 80% се зареждат за 2 часа и 10 минути, а от 22-киловатово устройство акумулаторът се пълни (отново до 80%) за 63 минути.

Електромобилът Twingo Z.E. ще се предлага едновременно с бензиновите версии с атмосферен 1,0-литров и с 0,9-литров турбомотор. Цените все още не са обявени, като вероятно това ще стане по време на автосалона в Женева. В Renault се надяват, че в Европа между 15 и 30% ще бъдат именно на електрически вариант.

Още снимки - вижте в галерията:


Снимки: Renault


 

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    carpe_diem ( преди 6 месеца )
    Нещо не се връзват часовете за зареждането - като ги умножиш по киловатите мощност на зареждане и не се получава 22 kWh батерия...
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    цена?
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    С тази батерия максимум среден пробег 150 км.а зимата под 100 км.
  • #4
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Цената и батериите къде са правени е интересно. Докато Нисан бяха партньори бяха японски, но сега какви китайчета ще са? И кога ще спрат да продават коли без батерии, а батерията да бъде под наем 100-тина евро и до 800 км пробег месечно? Така е в Германия и др.държави. И да искаш да купиш с батерия не можеш. Това все едно да ти продават кола без волан и да плащаш наем за волана. Пълна иди-0тщина.
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    електрифициран ( преди 6 месеца )
    С 22кВч акумулатор ще измине максимално 130 км с голям зор. Ако и сложат 41кВч батерия тези километри може да ги мине, но с 22кВч точно никога. Все пак някои карат електрички и им е ясен разхода
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Пак сте ги оплескали каква ви магистрала 180км е среден пробег в който главно е пак градско и е доста под 260те км на е-Ситито, Up и Мии
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    WLTP ( преди 6 месеца )
    WLTP? я дайте истинският по EPA ~ 1800 карайки с 60 накс