IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi спря произодството на e-tron

Проблемът е в доставката на компоненти и оборудване

Audi спря произодството на e-tron

Компанията Audi прекрати производството на електрическия си кросоувър e-tron в завода си в Белгия заради проблемите с доставка на компоненти и оборудване за модела, съобщава вестник Handelsblatt.

Интересното е, че от Audi само преди дни обявиха, че увеличават производството на модела от 20 на 24 бройки на час, но вместо това се случи точно обратното. От компанията потвърдиха, че имат проблеми, но не пожелаха са разкрият какви точно са те. Най-вероятно, отново става дума за недостиг на литиево-йонни батерии, които се доставят в завода в Брюксел от фабриката на LG Chem в Полша. Говорител на Audi каза само, че производството на e-tron "спира за няколко дни".

Audi e-tron

Компанията от Инголщад няма да е единственият пострадал от ситуацията с батериите. Твърди се, че Mercedes е спрял производството на кросоувъра EQC и отлага старта на продажбите в Северна Америка. Проблем и Jaguar, който също прекрати производството на I-Pace заради липса на доставки на акумулатори от LG Chem.

Единствено във Ford успяха да се справят бързо с проблема, тъй като техният Mustang Mach E се сглобява в Мексико, където батериите се доставят от Полша. Компанията обаче е готова с резервен вариант за акумулатори и кризата няма да се отрази на нейното производство.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Админ ( преди 2 месеца )
    Китай, Китай, който юдеите, и хазарите искаха, да им сринат икономиката. Защо мълчат, гладните е........ И.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Тодор ( преди 2 месеца )
    Нищо, ще купуваме Е Дачии. До работа са ми 5 км, идеална ще е...
  • #6
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #5 Комплексар, коментирай статията, а не участниците в дискусията. Знаем, че Дошло ти е на душата и сърцето, но другите не ни интересуват твоите блянове за мъжка любов. Истината е, че батериите са им китайски на германчетата и поетапно ще спират да правят електрички. Това обаче не е голям проблем, защото и без това никой не им ги купува освен заблудени индивиди.
  • #5
    7 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дошо само не разбрах какво правиш в статиите за Ауди? Първо че никога не можеш да събереш пари за Ауди, второ, че нищо не разбираш от автомобили? Гледай си статийките за мижавата Тойота и си пиши хвалебствени слова за умрялата японска марка.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    hahaha ( преди 2 месеца )
    Какви електрически коли ще правиш като нямаш батерии бре:))) Над 100 производитела на коли има в света, ама на електрически колко са?!?
  • #3
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Работното им време е от време на време, както се вижда!
  • #2
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    (Интересното е, че от Audi само преди дни обявиха, че увеличават производството на модела от 20 на 24 бройки на час) И колко е това на година, месец или седмица понеже не им знаем работното време
  • #1
    18 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Типично по ВАГенски първо лъжат за увеличено производство, а после го спират и то естествено не по тяхна, а по чужда вина. Нещо подобно на плановете им преди години да правят хибриди и електрички. Тръбяха, че чак проглушиха ушите на всички, но в един момент, като дойде датата да залеят пазара казаха, че в този момент няма пазар за тези коли. Няма по-големи лъжци от ВАГ. А батерийте са им китайски, минавайки през Полша заблуждават, че са полски. Проблемът се нарича коронавирус и сега лъжат.