IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW показа хибридно комби 3-Series

Версията 330е Touring получи задвижването на седана, предлага се и с xDrive

BMW показа хибридно комби 3-Series

Германският автомобилен производител BMW разшири третата си серия, като добави към нея комби версия с хибридна задвижваща система. Новото BMW 330e Touring ще бъде налично за поръчки още през лятото.

Комбито получи същата бензиново-електрическа система като седана, която включва 2-литров четирицилиндров двигател с мощност 184 к.с. и електромотор, развиващ 68 коня и вграден в скоростната кутия. В режим Sport електромоторът развива 113 к.с. конски сили, което осигурява на 330e максимална обща мощност от 293 к.с. BMW твърди, че това е достатъчно комбито да ускори от място до 100 за 6,1 сек. Максималната скорост е 219 км/ч.

BMW 330e Touring

И двете версии на 330e вече могат да се поръчват със задвижване на четирите колела като алтернатива на конвенционалното задно. XDrive моделите могат да определят колко мощност трябва да се изпрати на всеки мост в зависимост от ситуацията. Компанията отбелязва, че комбито осигурява "максимално сцепление и стабилност при движение при всякакви пътни и метеорологични условия".

Подобно на седана, 330e Touring може да работи само на ток при скорост до 106 км/ч в хибриден режим или до 140 км/ч, когато е активиран режимът eDrive. Неговата литиево-йонна батерия с капацитет 12 кВтч осигурява пробег на ток от 34 км.

BMW 330e Touring

По документи 330e Touring има разход на гориво не повече от 2 литра на 100 км, въпреки че при реални условия може да се очаква около 4,7 литра, а емисиите на CO2 са 32-37 грама на километър. От BMW посочват, че времето за зареждане на батерията от 7,4-киловатово устройство е 3,4 часа.

BMW 330e Touring

Стандартното оборудване на 330e Touring включва функция за дистанционно управление на климатроника, помощ при паркиране, гласов контрол, сателитна навигация и съвместимост със смартфони. Опционалният M Sport пакет предлага адаптивно спортно окачване, променливи настройки на кормилното управление и подобрени спирачки.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    джоди, честно казано, дреме ми какво би предпочел... и без това си без въображение.
  • #5
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Джоди ( преди 1 месец )
    Честно казано бих предпочел Skoda Superb iV PHEV, струва 38К евра!
  • #4
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Оня ( преди 1 месец )
    Е малко ли са 8 бона ( че и повече ) за еднакви коли с приблизително еднаква мощност , и при положение,че хибрида извънградско ще е поне 50% по-жаден
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до 1 ( преди 1 месец )
    Нещо не се получи лъжата 330е(184 коня ДВГ+ 113коня електромотор и до 60км пробег в града) в Германия струва 52.5К евро а 320d 190коня дизел струва 44.5К къде са 30те%
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Джоди ( преди 1 месец )
    За такова нещо в белите страни субсидията е 5 000 евра да го знаете!
  • #1
    2 rate up comment 3 rate down comment
    sas ( преди 1 месец )
    Добре, че не са написали колко струва! Докато хибридите ги продават за 30+% повече спрямо дизелите, хората ще купуват дизели. Не е ли идеята тъкмо тези хибриди да намалят CO2 на продажбите? Ама ще ги намалят само ако ги продадат... Ако не ги продават. би трябвало да има глоби. Или никой не го е еня за глобите, или да плащаш глоби е по-добре от това да продаваш хибриди на загуба! Обърках се....