Британците от YouTube канала Carwow сравниха ускорението и спирането на две "напомпани" модела на BMW: новото купе M8 Competition и седана M5 Competition. И двата автомобила имат идентични технически характеристики и сходна маса, а седанът е един и половина пъти по-евтин от "осмицата" със същата мощност.
И двата баварски модела са оборудвани с 4,4-литров V8 TwinTurbo двигател с мощност 625 коня (750 Нм). Както купето, така и седанът имат задвижване на всички колела, 8-степенна скоростна кутия и идентична система launch-control. В същото време шефът на спортния отдел на BMW Маркус Флаш нарече M8 "истински суперавтомобил" и заяви, че въпреки общите неща с M5, купето е "напълно различна кола".
Carwow изкара на пистата M8 и M5 в подобни нива на оборудване, така че разликата в теглото не надвишава 15 килограма, като седанът се оказа по-лек от купето. Въпреки че според официалните данни, предимството на M8 Competition пред M5 Competition при ускорението от място до 100 км/ч не надвишава 0,1 сек, резултатът от състезанието на четвърт миля беше неочакван.
Влогърите от Carwow неколкократно замерваха времето на M5 на традиционната драг дистанция от 402 м и резултатите бяха доста различни. Състезанието за ефективност на спирачките завърши изненадващо: карбон-керамичните механизми на купето отстъпиха на обикновените метални дискове на седана.