IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Hyundai представи новия i20

Хечбекът получи нови технологии, сред които е и хибридна система

Hyundai представи новия i20

Южнокорейският производител Hyundai представи новото, трето по ред, поколение на хечбека си i20. Автомобилът може да се похвали със свеж дизайн, допълнителни технологии и широк спектър от системи за безопасност. 

Външният вид на новия i20 е едновременно познат и нов. Като цяло хечбекът е във фирмения стил на корейската марка, като в предната част се забелязват по-остри линии - най-вече в широката решетка на радиатора и фаровете. Отзад има широка светодиодна лента, съединяваща светлините. 

Hyundai i20

Що се касае до пропорциите, те не са като при предишното поколение на малкия хечбек. Покривът е разположен малко по-ниско, но автомобилът е с 5 мм по-дълъг и с 30 мм по-висок. Разстоянието между двете оси е увеличено с 10 мм, което означава, че в салона има малко повече място за пасажерите на втория ред седалки и за багаж.

Hyundai предлага за модела 10,25-инчов цифров приборен панел, който се съчетава с още един 10,25-инчов сензорен екран на информационно-развлекателната система. Хечбекът е оборудван с безкабелно зарядно, като може да се свързва с Apple CarPlay и Android Auto. Сред опциите попада и аудиосистема Bose с 8 колони.

Още снимки - вижте в галерията:

Новото поколение на хечбека получава  комплекс за безопасност Hyundai SmartSense, в който е включен интелектуален круиз-контол с вградена навигация. Той може да следи местоположението на автомобила и да регулира скоростта му. Има и система за помощ при движение, която предупреждава за напускане на лентата, следи "слепите" зони и предупреждава при опасност от сблъсък при навлизане в кръстовище. Налична е също система за предотвратяване на челен удар с разпознаване на пешеходци.

Под капака на новия i20 е поставен 1,2-литров 4-цилиндров двигател с мощност 83 к.с., който работи с 5-степенна механична скоростна кутия. Ще се предлага и 1,0-литров двигател с 3 цилиндъра GDi с турбо, който развива 99 или 118 к.с., и може да бъде комбиниран със стартер-генератор, захранван от 48 волтова система (мек хибрид). Клиентите ще могат да избират между 7-степенна автоматична скоростна кутия с две съединителя и нова "умна" механична кутия с 6 предавки.

Снимки: Hyundai

0 от 500