IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Koenigsegg направи 3-цилиндров хибрид без разпределителен вал

Технологията ще дебютира при суперколата KG12 2+2 в Женева

Koenigsegg направи 3-цилиндров хибрид без разпределителен вал

Шведският производител Koenigsegg е подготвил два нови модела за предстоящото автомобилно изложение в Женева. Единият от тях е прототипът Mission 500, който най-вероятно представлява вариация на Jesko, а другият е хиперкола KG12 2+2, която ще получи хибриден агрегат на основата на 3-цилиндров двигателя с технология FreeValve без разпределителен вал.

Според източника на The Supercar Blog, дизайнът на Koenigsegg KG12 2+2 ще е в типичния за марката стил - ниска предна част, панорамно челно стъкло и врати, отварящи се в две посоки. Няма да се мине и без уникални решения, като стълклен покрив на отсека на двигателя.

Koenigsegg Jesko

Задвижването на KG12 ще стана с хибриден силов агрегат, в чиято основа ще бъде 3-цилиндров бензинов мотор 2.0, оборудван с иновационната технология FreeValve. Той ще бъде подпомаган от електромотор, като съвкупната мощност ще е 1500 к.с. За трансмисия ще бъде използвана 9-степенна роботизирана скоростна кутия LST от модела Jesko.

Представената преди година Koenigsegg Jesko разчита на V8 мотор с обем 5,0 литра и два турбокомпресора с допълнителна система за подаване на въздух, която премахва турбо-дупката. При използване на обикновен бензин мощността на двигателя е 1280 к.с., а на биоетанол - 1600 к.с. 

Снимки: Koenigsegg 

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Леко, баце, леко - по-добре се образовай малко!!
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    КОЛЧЕВ ( преди 4 години )
    N5, що непуснеш, ТРИФАЗНИЯ КАБЕЛ.. Нещо си се притеснил.. ТОЛКО ГЛУПОСТИ
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Готин ( преди 4 години )
    Koenigsegg е точно толкова китайски, колкото и Mercedes-Benz!!!Покупката на 20% дял, осигури на китайският инвеститор възможността да ползва в собствени производства шведското ноу-хау. Тези шведи са велики!
  • #6
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Чук ( преди 4 години )
    На много голям праз, щипката Си сега командва
  • #5
    2 rate up comment 14 rate down comment
    до най-долу ( преди 4 години )
    Е да го ду.ат, ама то автомобила, изобщо като цяло, си е немско изобретение!!
  • #4
    17 rate up comment 2 rate down comment
    kenanov ( преди 4 години )
    Кефи ме #3!Дори когати се говори за технологии и автомобили, на него в главата му се върти комунизъм, партийно политическа пропаганда, класова борба ит.н.!Мнооогооо болка мноогоо нещо!!
  • #3
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Русия ( преди 4 години )
    Добре,че комунистити купиха Волво,че да става нещо от тия коли.
  • #2
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    шведите трудно можеш да ги разбереш да си затрият автомобилната индустрия градена със столетия а някакъв ентусиаст да прави супер кари в гаража с банда рокаджии кристиян дори имаше идея да съживи сааб и волво но големите охранени меринджеи предпочетаха да подарят имената и марките на някакви гнусни китайци които да пробутват по света ментета под шведско знаме
  • #1
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Dobre ( преди 4 години )
    Шведско, шапки долу, немците да го духат!