IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Citroen обнови бестселъра си C3

Хечбекът получи промени в екстериора и 11 електронни асистента

Citroen обнови бестселъра си C3

Третата генерация на един от най-популярните модели на Citroen - хечбекът C3, беше обновена. Компактният автомобил е получи променена предна чат, 97 варианта за дизайн на екстериора, 11 електронни система за безопасност и нови седалки  Advanced Comfort.

От компанията отбелязват, че дизайнът на предната част на обновения C3 е създаден в стила на прототипа CXPERIENCE. Автомобилът може лесно да бъде разпознат по решетката на радиатора с хромирани елементи, новите фарове, различните предпазители Airbump и 17-цоловите джанти с нов дизайн.

Citroen C3

Програмата за персонализация предвижда 97 варианта за оформление на екстериора, след като досега техният брой беше 36. Моделът ще се предлага и в два напълно нови цвята - Elixir Red и Spring Blue, с четири различни оттенъка на покрива и същия брой допълнителни стайлинг-пакети.

Хечбекът е оборудван с меки седалки Advanced Comfort, които могат да запаметяват различни позиции, а също така с преден датчик за паркиране, информационно-развлекателен комплекс с фирмените услуги, сред които има възможност за повикване на помощ. За обновения C3 се предлага още навигация с гласово управление, платформа за включване на смартфон и видеорегистратор.

Citroen C3

В оборудването на хечбека влизат 11 електронни системи за безопасност, сред които са асистент за потегляне по наклон, функция за разпознаване на знаците, автоматично управление на дългите светлини, камера за заден ход, контрол над "слепите" зони и система за поддържане на лентата на движение.

Гамата двигатели на Citroen С3 си остава същата след фейслифта. Тя се състои от 3-цилиндрови бензинови двигатели 1.2 PureTech с мощност 83 и 110 к.с., както и от дизелов 1.5 BlueHDi със 100 к.с. По-слабият бензинов мотор и дизелът са съчетани с 5-степенна механична скоростна кутия, а за по-мощния са предвидени механична и автоматична трансмисии с по 6 предавки.

Още снимки - вижте в галерията:

Снимки: Citroen

 

0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    #7 Имам чувството, че трансформацията от тиква в каляска не се е получила нещо. Някъде по средата е станал засечка и повече на тиква прилича. Обаче този плод е доста актуален в нашата родина, като се има кой ни управлява трети мандат, та по тази причина ще има безсъмнено и фенове на тиквата...
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    zord ( преди 3 месеца )
    Тоя цитрон винаги ми е приличал на тиквата от която са направили каляската на Пепеляшка...
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    asd ( преди 3 месеца )
    Това на покрива играе ли някаква роля?
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Като не разбирате не пишете
  • #4
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Миналото лято карах такова С3. Трагично! Толкова меко окачване, че по завоите към Велинград ме хвана морска болест. Двигателят 1.5 е ок, но при скорост 120-140 вече харчи близо 10. Хода на скоростния лост е много дълъг и ръчкаш напред назад като гребец. Инфотейнмънт системата е от праисторически времена и адски нелогична. Рено, Пежо, Опел и Форд са класи отгоре. Да не говорим за ФВ или за японнските и корейските конглокенти.
  • #3
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 3 месеца )
    Напълно адекватни двигатели с оглед на теглото.1.2 и 1.5 са екстра.Като чели преди 20 години не карахте корси с 1.0 двг и тн.
  • #2
    10 rate up comment 3 rate down comment
    .. ( преди 3 месеца )
    Не знам как 1.2 двигател ще е икономичен на това купе. В града може да е ОК, но на магистрала със 120-140 разхода сигурно ще е над 10. Благодаря. Имам колега с Каптур с двигател 0.9 - 90коня. В града е супер, 7-7.5, но извън града със скорост над 100 вдига разхода на 10. Ако караш със 140 - разхода става към 14. Кое му е икономичното и /екологичното?
  • #1
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    даже не се и напъват за хибриди... меки, втвърдени.. Може би е и по-добре да не се занимават с глупости.